דף הבית / חדשות העיר ראשי / גבר שטופל במרכז גמילה בראשון איים על המדריכים במקום

גבר שטופל במרכז גמילה בראשון איים על המדריכים במקום

אילוסטרציה

העובדים במרכזי הגמילה מסמים חשופים ללא מעט סכנות ואתגרים כפי שעולה מכתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בראשון לציון: מכתב האישום עולה כי בחודש מאי האחרון טופל במרכז גמילה בראשל"צ הנאשם גבר כבן 30. במהלך שעות הבוקר דרש הנאשם משני המדריכים ששהו במרכז באותה העת, לצאת החוצה לצורך משיכת סכום כסף. המדריכים סירבו לאפשר לנאשם לצאת מהמרכז והבהירו לו כי עליו להישאר בתוך המקום. בשלב הזה הנאשם החל לצעוק על שני המדריכים: "אני ארצח אתכם, אני אשחט אתכם, אני אביא לכם לפה אנשים, אני אשים לכם מתנות מתחת לרכב".

בהמשך פנה הנאשם ישירות למנהל המרכז ואיים עליו: "אני עבריין, אתה עוד תשמע ממני, אני ארצח אותך, אני אשחט אותך, אני אביא לך בורר".

בעקבות התפרעותו של הנאשם הוזמנה למקום ניידת משטרה. אלא שגם כאשר הגיעו השוטרים למרכז ולאחר דין ודברים החליטו לעכב את הנאשם לחקירה והובילו אותו לתחנת המשטרה בעיר.

בכתב האישום מתואר כי כאשר הובא הנאשם לתחנת המשטרה, בעוד ידיו אזוקות, הוא ניסה לשלוף את אקדחו של אחד מהשוטרים. השוטר הגיב במהירות ומנע ממנו לקחת את אקדחו. הנאשם איים על השוטר באומרו: "בפעם הבאה אני א'ח אקדח ואירה בך ובעצמי, אם יצליח אני אמות".

העבירות המיוחסות לנאשם הן איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות