דף הבית / חדשות העיר ראשי / גאווה מקומית

גאווה מקומית

רונן דמארי

 

בובה לוי, המוכרת לרבים מתושבי ראשון לציון בשל המאבק למען האמהות החד הוריות אותו הובילה, לומדת משפטים במכללה זו השנה השלישית. השבוע היא אמרה ל"גל גפן": "מדובר בתפקיד משמעותי שאין בהרבה מכללות. חשוב לנו כנשים לקדם את הנושא ולהביא אותו למודעות הרבה יותר גדולה בתוך כל קהילת הסטודנטים. זה לא שלמכללה אין מישהו בתפקיד הזה, יש את אחת המרצות שאחראית על הנושא אבל אנחנו חושבות באגודה שברגע שסטודנטית פונה אליי כסטודנטית, זה יותר קל לה מאשר לפנות למרצה. היא יודעת שאצלי היא יכולה לקבל אוזן קשבת ואהיה זמינה עבורה 24 שעות.

הרעיון הוא לעקור את הבעיה הזו וכמה שיותר למגר אותה שנשים יידעו שיש להן דרך לטפל בזה ויש להן ליווי צמוד וזה אומר מלהכין אותן בשלב הסיפור ועד להגיש תלונה ולהתקדם כל הדרך".

 

-אלו תגובות קיבלת בעקבות המינוי?

"רק תגובות חיוביות, חמות ועוטפות, ואני כל כך שמחה. כבר פנו אליי וכבר התפקיד קיבל הד. סטודנטית סיפרה לי שהיא עברה התעללות מינית, זה לא קרה אמנם בתוך כותלי המכללה אבל עצם העובדה שיש לה למי לפנות עזרה. למעשה מעצם היותי פעילה חברתית, במכללה יודעים שיש להם למי לפנות ויש כתובת, אבל עכשיו זה יותר רשמי כך שגם מי שלא קרוב אליי ולומד בשעות אחרות יכול לפנות ולקבל אוזן קשבת. אני מברכת את נוי פראג' היו"רית הנכנסת של האגודה ואני מקווה תופעת ההטרדות תצטצמם. עד היום במרכז האקדמי פרס היו יו"רים גברים, עכשיו יש יו"רית אשה כי רואים שזה מתחיל להתקדם למקום של עשייה נשית וזה מקסים בעיניי מבורך ויפה".

 

-יש מסר שחשוב לך להעביר לסטודנטיות?

"לא לשמור בבטן לדבר, לעשות הכל אפשרי מכל מקום. אם כל אחד מאיתנו יעשה את מה שהוא יכול בחלקת האלוהים הקטנה שלנו נוכל להגיע להרבה דברים טובים.

הולכת להיות עשייה חברתית משמעותית בתוך המרכז".

בובה לוי
בובה לוי. צילום: רן מלמד

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות