דף הבית / חדשות העיר ראשי / גאווה מקומית

גאווה מקומית

רונן דמארי

 

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, משרד החינוך פרסם את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשע"ט בכל הארץ, שמונה מהם מראשון לציון. עובדי הוראה בבתי הספר שנבחרו זוכים לתגמול כספי דיפרנציאלי בהתאם להישגיהם בתחום הערכי, החברתי והלימודי, כאשר ברמה 1 זוכים לתגמול בגובה 8,451 ₪ ועד לרמה 4 שהתגמול בגובה 3169 ש"ח. מקיף א'- הגימנסיה הריאלית ומקיף ב'- ממלכתי דתי דורגו ברמה הראשונה, בית ספר חקלאי נחלת דורג ברמה השנייה, מקיף ד' – גן נחום ומקיף ז'- רביבים דורגו ברמה השלישית ומקיף ג'- העמית, , מקיף ו' -יגאל אלון ומקיף ח'- חיים בר לב דורגו ברמה הרביעית.

"גאווה גדולה להימנות ברשימת בתי הספר המצטיינים בארץ" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך "בתי הספר בראשון לציון מוכיחים שההצטיינות היא לא רק בלימודים אלא גם בערכים. תפקידה של מערכת החינוך בראשון לציון היא לא רק להוביל את התלמידים לקו הסיום עם תעודת בגרות, אלא גם שיהיו אנשים טובים יותר".

בחירתם של בתי הספר התקבלה על סמך חישוב שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה להישגי שנת הלימודים תשע"ח.

מחזיקת תיק החינוך, סגנית ראש העירייה עו"ד ליאל אבן זהר, הוסיפה: "הישג מרגש ומרשים- להם, לעיר ולילדינו. בחירת בתי הספר המצטיינים וחישוב הסף נעשו במשרד החינוך על פי חישוב מדדים משולבים- בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, כלומר שילוב של בגרות ואיכות וציונים והתנדבות ומעורבות חברתית גם יחד, וכן משקל שיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה לשנה קודמת. לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו על ידי משרד החינוך".

מנכל משרד החינוך, שמואל אבואב, סיכם: "החינוך לערכים הוא אחד מהנדבכים הגדולים והחשובים שמערכת החינוך מקדמת. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר נערות ונערים שלוקחים חלק פעיל בתוך החברה, מסייעים לילדים עם צרכים מיוחדים או לקשישים ולמשפחות נזקקות. כל זה לא יכול להתרחש – ללא הרוח והעבודה החינוכית שמובילים יחד המנהלים והמורים. 'פרס החינוך' מהווה הזדמנות לעצור ולומר להם תודה. אני מברך את הזוכים בפרס ומאחל שיעמידו עוד שורה שלאנשי חיל כמוהם".

 

אוריה מקיף ב
אוריה מקיף ב. צילום: באדיבות העירייה
ויצו נחלת
ויצו נחלת. צילום: באדיבות העירייה
מקיף ד
מקיף ד. צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות