דף הבית / חדשות העיר ראשי / תוכנית "מהיר לעיר"- יצאה לדרך

תוכנית "מהיר לעיר"- יצאה לדרך

רונן דמארי

 

מהפכת התחבורה הציבורית הגיעה לראשון לציון. עם היציאה לדרך של תוכנית "מהיר לעיר", במסגרתה יחולו שיפורים משמעותיים בקווי האוטובוסים של התחבורה הציבורית בראשון לציון, עלה ראש העירייה, רז קינסטליך, לקווים החדשים כדי לשמוע מהתושבים את דעתם על השינויים. יחד איתו עלתה סגנית ראש העירייה ומ"מ- ליאל אבן זוהר, המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה- אפרת אברמוביץ' ומחזיק תיק תחבורה, המשנה לראש העירייה- איציק אבשלומוב. במקביל פרוסים דיילים בתחנות האוטובוס ברחבי העיר במהלך השבוע על מנת להנגיש לציבור את השינויים. כמו כן, נפתח היום חדר מצב בבניין העירייה ובו נציגים מכל הגורמים הרלוונטיים, בהם נציגים מאגד, נתיבי איילון, העירייה ועוד.

השיפורים והשינויים בקווים אלה מלווים במערך הסברה מקיף לקראת השינוי ובמהלכו, שיכלול דיוור ישיר אל בתי התושבים, פרסום נרחב באינטרנט ועדכונים באפליקציות הייעודיות ובמוקד כל-קו 8787*.

אם תושב נתקל בקושי לאיתור קו המתאים לנסיעתו, ניתן למלא את הפרטים בדף משוב שהקימה העירייה לצורך העניין בכתובת מייל https://bit.ly/KavimRishon.

שדרוג התחבורה הציבורית בראשון לציון כולל תוספת של קווים חדשים לצד ביטול קווים בעלי ביקוש נמוך, תגבור תדירות של קווים ישירים ובעלי ביקוש גבוה, שדרוג מסלולים של קווים קיימים ומאספים למסלולים ישירים ומהירים, והרחבת שעות הפעילות של האוטובוסים העירוניים, עד לחצות. כמו כן, יחלו לפעול קווים "חוצי עיר" שיעברו דרך הצירים המרכזיים ויחצו את העיר ממזרח למערב, דרך מרכז העיר.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "הבוקר עליתי על האוטובוס על מנת לבחון מקרוב את השינויים בתחבורה הציבורית בראשון. חשוב לי לציין שאנחנו נלווה את השינוי מקרוב ונקיים שיתוף ציבור על מנת לבחון את יעילות השינויים והקווים החדשים. אני פועל עם גורמי המקצוע, משרד התחבורה ונתיבי איילון כדי להפוך את ראשון לציון לאחת הערים המובילות בישראל בתחבורה ציבורית. מגיע לתושבי העיר ליהנות מתחבורה יעילה, מהירה וזמינה שתשפר משמעותית את איכות החיים.

תכנית מהיר לעיר
צילום: באדיבות העירייה
תכנית מהיר לעיר
צילום: באדיבות העירייה
תכנית מהיר לעיר
צילום: באדיבות העירייה
תכנית מהיר לעיר
צילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות