דף הבית / חדשות העיר ראשי / שני צעירים תושבי רמלה חשודים בסחיטה באיומים של תושב ראשון לציון

שני צעירים תושבי רמלה חשודים בסחיטה באיומים של תושב ראשון לציון

רונן דמארי

צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל סיים את חקירתם של שני תושבי רמלה (27,46) שנעצרו לפני כשבועיים, בחשד שסחטו באיומים תושב ראשל"צ.

תחילתה של החקירה בתלונה שהתקבלה במשטרת ישראל, על כך שבני משפחה מרמלה סוחטים באיומים תושב ראשל"צ ודורשים ממנו תשלום של מאות אלפי שקלים. מהחקירה עלה חשד לפיו, בין הקורבן לחשודים הייתה היכרות מוקדמת במסגרתה נתנו החשודים לקורבן הלוואה בסכום של מאות אלפי שקלים.

עוד עלה מהחקירה, כי לאחר שהקורבן החזיר להם את ההלוואה, החלו החשודים לדרוש ממנו באיומים סכום כסף נוסף, תוך איומים על חייו ועל חייהם של בני משפחתו. באחד המקרים הגיעו החשודים לביתו של הקורבן בזמן שהוריו היו בבית, שלפו אקדח וסכין ואיימו עליהם. עם קבלת התלונה החלו החוקרים באיסוף ראיות כנגד החשודים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וכאמור לפני כשבועיים נעצרו החשודים. בחיפוש שערכו השוטרים בביתם נתפסו אקדח אויר, סכינים, מחסנית רובה וטלפונים סלולריים.

במשטרה מציינים כי מעצרם של שני החשודים הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה, הגישה הפרקליטות בסוף השבוע הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשודים.

 

צילום: דוברות משטרת שפלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות