דף הבית / חדשות העיר ראשי / שירות לתושב עד הבית

שירות לתושב עד הבית

בחדרי המדרגות ולובי הבניינים ברחבי העיר נתלו מודעות של מינהלת שיל"ת (שירות לתושב) הקוראות לוועדי הבתים לתאם פגישה בלובי הבניין ובזמן הנוח להם. ראש העירייה, רז קינסטליך, מסביר כי זהו אחד הצעדים שנועדו לחזק את הקשר בין התושבים לעירייה ולקצר זמן תגובה וטיפול בענייניים עירוניים.

העיר מחולקת לשישה רובעים כאשר בכל אחד פועלת מינהלת שירות לתושב שתפקידה לתת מענה וטיפול לסוגיות ובעיות שעולות בשטח. מטרת היוזמה עתה היא להעלות את המודעות לפעילות המינהלת ולקיים קשר ישיר ושוטף עם תושבי העיר.

"תפיסת הנהלת העיר היא למצב את התושב במרכז" מסבירה המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה, אפרת אברמוביץ', שמובילה את היוזמה "אני וראש העירייה מאמינים כי שרות נותנים ולא לוקחים, לכן אנחנו רואים חשיבות גדולה בבניית תכנית שרות משודרגת יותר לתושב בעלת תודעת שירות גבוהה יותר. אני מאמינה שיש עוד דרך בשיפור השרות לתושב, אבל הנגשת השירות הנה צעד ראשון מתוך תפיסה עירונית חדשה בה הרשות עומדת לטובת התושבים ועוטפת אותם בשירות עד הבית. כולי תקווה שמערך השירות רק ילך ויגדל ויקבל סטנדרטים לא פחות מהשוק הפרטי".

ניתן להיכנס לקישור ליצירת קשר עם המינהלת הקרובה לביתך

 

על רקע זה נציין כי השבוע השיקה העירייה את שירות "ראשון פלוס", שירות מידע דיגיטלי אישי לתושב, ​שיעניק פלוסים במגוון תחומים. המערכת מאפשרת לעירייה לעדכן את התושב באופן ממוקד על הטבות, דיווחים בשעת חירום, פעילויות ואירועים, עבודות בדרך וכל מידע נוסף הרלוונטי לאותו תושב, או מידע שהוא בחר להתעדכן בהם. עד כה נרשמו כ-5000 תושבים לשירות.

ההצטרפות חינמית, קצרה וידידותית ומיועדת לתושבים ולבעלי עסקים בעיר. הרישום מתאפשר על ידי מילוי טופס רישום להצטרפות לראשון פלוס .

הפלוס הראשון מופיע כבר בשלב ההרשמה, כאשר התושב יכול לבחור אחת משלוש אפשרויות: כרטיס כניסה למבוגר + ילד עד גיל 12 לחי כיף, כרטיס כניסה ליחיד לאחד ממרכזי הספורט 360 או כרטיס כניסה ליחיד לסרט בהיכל התרבות.

הודעה על כנס תושבים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות