דף הבית / חדשות העיר ראשי / ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, הודיע השבוע על תמיכה בח"כ גדעון סער בהתמודדותו על ראשות הליכוד

ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, הודיע השבוע על תמיכה בח"כ גדעון סער בהתמודדותו על ראשות הליכוד

רז קינסטליך. צילום גיא קרן
רז קינסטליך. צילום גיא קרן

בהודעה שפרסם קינסטליך הוא הסביר את המהלך בו נקט: "מדינת ישראל נמצאת במשבר הפוליטי החמור בתולדותיה. מזה כשנה שהשלטון המרכזי משותק, ואני, כראש העיר הרביעית בגדולה בישראל, חש יום יום כיצד תושבי ראשון לציון נפגעים כתוצאה מהמבוי הסתום אליו נקלעה המדינה. תוכניות תקועות, תקציבים לא מגיעים לעיר. ככה אי אפשר להמשיך. עלינו לחלץ את המדינה מהמשבר החמור אליו נקלעה. יש צורך בשינוי וכי זה צריך להיעשות באמצעות גדעון סער. אני סבור שיש לסער את הכישרון, הניסיון, המנהיגות והיכולות להוביל את הליכוד ואת מדינת ישראל".

יו"ר סניף הליכוד בעיר, המשנה לראש העיר, יוסי חממי התומך בראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס להכרזה של ראש העיר ואמר ל"גל גפן": "ראש העירייה ידידי הטוב רז קינסטליך בעברו המפואר היה בתקופת צעירותו חלק אינטגרלי מתנועת הליכוד ולא רק הוא הוא וכל משפחתו וכל קרוביו. ברגישותו הרבה חש הוא עדיין שהינו חלק מהמחנה הלאומי במדינת ישראל. אני מכירו היטב ואני יודע שהשקפת עולמו הינה לאומית והרעיון הציוני הינו חלק בלתי נפרד מאישיותו.

לכן ערב השקת ההחלטה על קיום פריימריז בתנועת הליכוד התנועה הלאומית במדינת ישראל הרשה לעצמו לא להיות אדיש ולהביע את דעתו בעניין הפריימריז בתנועת הליכוד שזה בסיסה הדמוקרטי של התנועה הלאומית המפוארת הזאת.

אין בליבי למי שהתנועה הלאומית חשובה לו להביע את דעתו. עד כאן הכל מקובל וסביר אך נפקא מינה מי שקובע מי מבין מהמועדים הוא הראוי והנכון אלו רק אותם חברי תנועת הליכוד הרשומים כחברים מן המניין והם הינם בעלי זכות הבחירה לקבוע מי הוא במועמד הראוי בעיניהם להנהיג ולעמוד בראש תנועת הליכוד".

עוד הוסיף חממי: "כל הצהרה או הבעת עמדה של מי שאינו חבר תנועת הליכוד או אין ברשותו ובאחריותו מתפקדי ליכוד בעלי זכות בחירה לא יכול להשפיע על מצביע כזה או אחר ומשכך כל הצהרה או הבעת דעה אין בה כדי להשפיע על אותם בעלי זכות בחירה להצביע למועמד כזה או אחר.

לעניות דעתי, ראש העירייה אולי ביום מן הימים יצטרף לתנועה הלאומית תנועת הליכוד, ויהיה חלק בלתי נפרד ממנה, ואנו נאות לשמוע את קולו כחבר במחנה הלאומי של התנועה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות