דף הבית / חדשות העיר ראשי / קמפיין "ניצחנו" של ניצולי השואה בראשון לציון עלה לאוויר

קמפיין "ניצחנו" של ניצולי השואה בראשון לציון עלה לאוויר

אחד עשר ניצולי שואה מראשון לציון הצטלמו לקמפיין מיוחד ביוזמתו של ראש העיר, רז קינסטליך תחת המסר: מחבקים וזוכרים את שורדי השואה כל ימות השנה! מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות בקרב הילדים והדור הצעיר שאינם מכירים את השואה והדאגה שעוד מעט לא יוותרו בחיים ניצולים שיוכלו לספר את סיפורם בגוף ראשון. כ-1000 שלטי חוצות, תחנות אוטובוס עם תמונותיהם של ניצולי השואה וסיפורם ניתלו בכל רחבי העיר ובמקביל הם צולמו לסרטונים שמספרים את סיפורם הטרגי מחד ואת ניצחונם מאידך. ראש העיר פנה במכתב מרגש לערים התאומות בעולם ונענה בחיוב מגרמניה, פולין, אוקראינה, צרפת ורומניה שהסכימו לקחת חלק בקמפיין ולפרסם את סיפורם של הניצולים.  שורדי השואה הפכו לפרזנטורים במטרה להעביר את המסר לדור הילדים על מהת שזיכרון השואה לא יישכח לעולם.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך בעצמו נכד לניצולי שואה חרד מהיום שבו הניצולים כבר לא יהיו בן החיים."היה לי חשוב שהדור הצעיר ובעיקר הילדים יכירו את הסיפורים וישמעו את השורדים. זיכרון השואה חייב להישמר, זהו הבסיס לקיומנו. לצערנו הרב עוד כמה שנים כבר לא יהיו בנינו ניצולי שואה וחובתנו המוסרית היא להמשיך ולספר את סיפורם, זיכרונם וגבורתם."

קמפיין ניצולי שואה
צילום: באדיבות העירייה
קמפיין ניצולי שואה
צילום: באדיבות העירייה
קמפיין ניצולי שואה
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות