דף הבית / חדשות העיר ראשי / קינסטליך: "אני רוצה להפוך את החלומות של התושבים שלנו למציאות ולא להשאירם בגדר תכניות וחלומות."

קינסטליך: "אני רוצה להפוך את החלומות של התושבים שלנו למציאות ולא להשאירם בגדר תכניות וחלומות."

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, השתתף אתמול בשבת תרבות בראשון לציון והתראיין לעיתונאי איתן דנציג. לשאלה על היותו ראש עיר צעיר מאוד התייחס קינסטליך בעצה שקיבל מרוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע."היתרון של להיות ראש עיר בגיל 40 הוא שאתה יודע מה הילדים שלך צריכים ומה ההורים שלך צריכים. אני מאמין שאנו צריכים לשמור על ההורים והסבים שלנו ולסייע ככל שניתן כדי להקל עליהם את החיים. במקביל, אנחנו נעשה הכל כדי להשאיר את הצעירים שלנו בראשון. נכין תכנית אב מסודרת לכל שכונה על מנת לממש את הרעיונות והכי חשוב, כל החלטה תתקבל  בשיתוף ציבור. צריך לחשוב מחוץ לקופסא".

בנוגע למאבק נגד סגירת קו הרכבת הישיר מראשונים לתל אביב הבטיח ראש העיר מאבק נחוש. "היינו בפגישה עם הנהלת הרכבת בנושא והצהרתי בפניהם כי אנחנו לא נוותר בעניין הזה וננקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת למצוא פיתרון להחלטה האומללה הזאת. לא ייתכן  שיפגעו באלפי נוסעים".

בנושא הרכבת הקלה והקו החום קינסטליך ציין כי חייבת להיעשות חשיבה מחודשת. "לדעתנו כרגע זה לא נכון. צריכה להיעשות חשיבה מחדש לגבי הקו החום, אולי נעשה אוטובוסים חשמליים במקום כדי לקצר את התהליך ולמצוא פיתרון מיידי למצוקה. אני רוצה להפוך את החלומות של התושבים שלנו למציאות ולא להישאר בגדר תכניות וחלומות. היום התחבורה הציבורית גרועה ללא שום תכנון. חייבים לעשות שינוי מחר ולא בתכניות שייצאו לפועל בעוד 10 או 20 שנה". קינסטליך דיבר רבות במהלך הריאיון על הצעירים בעיר וכמה הוא נחוש לסייע להם. "אני נחוש לספק מקומות תעסוקה ולדאוג שתושבי העיר יעבדו בעיר, זה גם  יסייע לפתרון בעיית הפקקים. אני בטוח שכל זוג צעיר מעדיף לעבוד בעיר שהוא גר בה ומגדל בה את ילדיו". בהקשר של הצעירים ציין קינסטליך את החלטת המועצה שהתקבלה השבוע להעניק במהלך 2019 לכל החיילות והחיילים בשירות סדיר ומתנדבי השירות הלאומי שי בדמות תווי קנייה בשווי 100 שקלים.

ראש העיר התייחס גם לשטח הצבאי בחוף הים שמיועד לעבור לידי העירייה. "זה יהיה חלום שמתגשם,  ליצור לראשון רצץ טריטוריאלי ולהקים בית מלון .דיברנו עם בכירי מערכת הביטחון על מנת להעביר לידינו את הקרקע ואני מקווה שיהיו לנו בשורות בקרוב. אנחנו הולכים לעשות מהפכות בראשון לציון בכל התחומים", סיכם ראש העירייה.

רז קינסטליך בשבתרבות
צילום: באדיבות דוברות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות