דף הבית / חדשות העיר ראשי / קו ראשונים- תל אביב חוזר!

קו ראשונים- תל אביב חוזר!

בשורה דרמטית לתושבי ראשון לציון והסביבה. אחרי פגישה שקיים ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך יחד עם שר התחבורה, ישראל כ"ץ וצמרת משרד התחבורה הוחלט כי הקו הישיר ראשונים- תל אביב חוזר. הקו הישיר שכזכור בוטל לפני כשנה בשל העבודות בקו תל אביב- ירושלים יוחזר לפעול ברבעון האחרון של השנה (2019). בפגישה השתתפו כל גורמי המקצוע בעיריית ראשון לציון וכן המשנה לראש העירייה ויו"ר הליכוד בראשל"צ, יוסי חממי ואייל לוי.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אני מודה מקרב לב לשר התחבורה, מר ישראל כ"ץ, שהבין את הצורך שיש בקו הישיר לרווחת תושבי ראשון לציון, אנחנו הולכים לשותפות רחבת היקף על מנת להפוך את ראשון לציון לעיר שתשמש מודל לתחבורה ציבורית חכמה. חרטתי על דגלי את הטיפול בשיפור התחבורה הציבורית בעיר ואני פועל ללא לאות בנושא. אני שמח על הפגישה שהתקיימה היום במשרד התחבורה בנוכחות כל גורמי המקצוע שסייעו בנחישות לפתרון ולהחזרת קו הרכבת הישיר."

כזכור תושבי ראשון לציון מחו על ההחלטה לבטל את הרכבת הישירה בין תחנת "ראשונים" בעיר לתל אביב .על הביטול החליטה רכבת ישראל בגין עבודות חשמל בקו תל אביב-ירושלים.

הנוסעים שעולים כיום בתחנת ראשונים נאלצים להחליף רכבת בתחנת לוד. השינוי בא לידי ביטוי הן בהארכת זמן הנסיעה בין תחנת המוצא לתל אביב מכחצי שעה ל-45 דקות (כולל המתנה של 11 דקות בתחנה בלוד), ובנוסף נגרמו שינויים משמעותיים בשעות היציאה של הרכבות/

החזרת קו ראשונים תלאביב
צילום מהפגישה להחזרת קו ראשונים- תל אביב. מימין לשמאל: אייל לוי, רז קינסטליך, ישראל כ"ץ ויוסי חממי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות