דף הבית / חדשות העיר ראשי / צעירים עושים טוב: שבוע המעשים הטובים נפתח

צעירים עושים טוב: שבוע המעשים הטובים נפתח

רונן דמארי

אירוע הפתיחה של שבוע המעשים הטובים
אירוע הפתיחה של שבוע המעשים הטובים

שבוע המעשים הטובים נפתח ביום שלישי השבוע באירוע חגיגי בהיכל התרבות בו נכחו ראש העיר רז קינסטליך, מחזיק תיק הנוער והצעירים המשנה לראש העיר איתי מתיתיהו, מזכ"ל תנועות הנוער נפתלי דרעי, מנהלת אגף נוער וצעירים, הנית עזוז ובעלי תפקידים בהנהגות תנועות הנוער השונות הפועלות בעיר.

מנהל יחידת המתנדבים באגף הנוער והצעירים, שי כהן, אמר: "אנו שמחים לפתוח השנה את שבוע המעשים הטובים של החינוך הבלתי פורמלי באירוע הוקרה לתנועות הנוער. אנו רוצים להודות לכם מדריכות ומדריכים על הבחירה להוביל בדרך ההתנדבות והנתינה כל השנה, על היותכם דוגמה ומופת לחבריכם, על פעילותכם העניפה, אנו רואים ערך עליון בתרומתם של ילדים ובני נוער לחברה, ומשמעות ייחודית לעשייה קהילתית בעירנו.

בראשון לציון בשבוע המעשים הטובים יתקיימו כ-517 פרויקטים וכ-149,476 משתתפים ומתוכם כ-150 פרויקטים שלנו , וכ-16162 משתתפים שלנו. הפרויקטים הינם קהילתיים בהם נוצרו חיבורים ושיתופי פעולה משמעותיים וייחודיים. אנו רואים בשבוע זה תחילתה של דרך והזדמנות טובה לתהליכים וחיבורים לאורך כל השנה".

מתיתיהו אמר: "היום יותר מתמיד אני גאה להוביל את תנועות הנוער בעיר, הם המנהיגים של המחר. אנו צריכים להמשיך ולחזק אותם ולתת להם כלים כדי שיעזרו לנו ויפיצו את הבשורה של אהבת המולדת ואהבת הזולת, נמשיך לחזק את תנועות הנוער בתקציבים וכלים כדי שהפעילות תימשך, האתגר שלנו הוא להקים קיבוצי מחנכים כדי להכניס אוכלוסייה חזקה ואיכותית לראשון לציון".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות