דף הבית / חדשות העיר ראשי / פיילוט חדש במסגרת מהפכת השירות לתושבי ראשון לציון: פניות הציבור, החברה עירונית ומניב יעניקו שירות גם בוואטסאפ

פיילוט חדש במסגרת מהפכת השירות לתושבי ראשון לציון: פניות הציבור, החברה עירונית ומניב יעניקו שירות גם בוואטסאפ

רונן דמארי

מהיום תושבי ראשון לציון יוכלו לפנות לעירייה דרך הוואטסאפ. בשלב הראשון מדובר על פיילוט שיתקיים בפניות הציבור, הרשמה לקייטנות הקיץ של החברה העירונית וחברת מניב.

במסגרת הפיילוט, תושבי ראשון לציון יוכלו לקבל מענה לפניותיהם במשלוח הודעות בוואטסאפ למספרים הבאים:

פניות הציבור- 0542454673.

הרשמה לקייטנות של החברה העירונית- 054-9286597.

חברת המים "מניב ראשון" – 054-2685297.

 

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "מאז כניסתי לתפקיד חרטתי על דגלי את נושא השירות לתושב. אני שמח שאנו עושים עוד צעד משמעותי במהפכת השירות עבור התושבים. השירות החדש יקל וייעל את השירות, תוך התחייבות שלנו למתן מענה מקצועי ובזמן המהיר ביותר שנוכל. האפשרות לפנות בהודעת ווטסאפ תנגיש את השירות ותסייע לנו להשתפר ולהעניק את השירות המיטבי עבור התושבים".

 

מנכ״ל החברה העירונית אלי פולק: "אנו עושים כל מאמץ לשלב חדשנות במערך השירות שלנו. כניסתה של החברה עירונית לוואטסאפ תאפשר נדבך נוסף בשירות נגיש, זמין, אמין ואיכותי. הפיילוט נעשה בתיאום עם העירייה ובמסגרת מהפכת השירות אותה מוביל ראש העירייה לתושבי ראשון לציון".

 

מנכ״לית ״מניב ראשון״, סאלי לוי, אמרה כי "אנחנו עושים מאמץ כל הזמן לשלב את החדשנות במערך השירות שלנו. כניסתה של מניב לוואטסאפ תאפשר לקהלים נוספים לקבל שירות נגיש, זמין, אמין ואיכותי. הפיילוט נעשה בתיאום עם העירייה ובמסגרת מהפכת השירות לתושבי ראשון לציון".

 

השירות החדש של פניות הציבור יינתן במסגרת שעות העבודה. ימים א-ה, מ- 8:30- 16:00

השירות החדש של החברה העירונית יינתן במסגרת שעות קבלת הקהל: ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00; יום ב' עד שעה 19:00.

השירות החדש של מניב יינתן במסגרת שעות קבלת הקהל: ימים א', ג', ד', ה' בין השעות 08:30-14:30; יום ב' בין 08:30-12:30 ובין 16:00-18:30.

 

ערוץ השירות החדש יתווסף לקבלת הקהל, למרכז השירות הטלפוני ולאתרי האינטרנט המורחבים, שכבר מספקים מענה לתושבים.

ווטסאפ עירוני
ווטסאפ עירוני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות