דף הבית / חדשות העיר ראשי / עיריית ראשון לציון קיימה הערכת מצב על רקע המתיחות הביטחונית

עיריית ראשון לציון קיימה הערכת מצב על רקע המתיחות הביטחונית

נערכים לכל התפתחות. על רקע המתיחות הביטחונית, כינס ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, את סגל החירום בעירייה להערכת מצב ולבדיקת תקשורת בין כל בעלי התפקידים. כמו כן, רועננו נוהלי המעבר משגרה לחירום ונבדקו המקלטים הציבוריים ומערכי החירום על ידי אגף החירום בחברה לביטחון וסדר ציבורי. נציין כי בשנים האחרונות פועלת העירייה, באמצעות החברה לביטחון, לשיפוץ והשמשת מקלטים ציבוריים ברחבי העיר. לטובת העניין הוגדר תקציב ומקלטים נוספים צפויים לעבור שיפוץ ומיגון. פקחי החברה לביטחון פזורים ברחבי העיר בניידות סיור והם ערוכים לפתוח את כל המקלטים הציבוריים בעיר במידת הצורך ועל פי הנחיות המיגון של פיקוד העורף.

ראש העירייה, רז קינסטליך, ביקש מכל הגורמים להיות במוכנות גבוהה ולסייע לתושבי העיר להיות מוכנים לאפשרות שראשון לציון תיכנס לטווח הטילים "אני קורא לתושבי העיר לשמור על ערנות ולהישמע להוראות פיקוד העורף במקרה של הסלמה במצב הביטחוני. אנחנו בעירייה ערוכים ומתגברים את המערכות כנדרש. בכל מקרה של חוסר וודאות, שאלה או סיוע כלשהו אנחנו זמינים עבורכם במוקד 106".

נזכיר כי עיריית ראשון לציון מצוידת במערכת מתקדמת GIS 3D המאפשרת שליטה ויזואלית תלת מימדית בכל בניין דירה ובית, ומעניקה מידע דמוגרפי, תשתיות חשמל ותקשורת ולמעשה כל אלמנט פיזי אחר ברחבי העיר כולל הדמיית מבנים ואזורים עתידיים.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "ייעלנו את המערכת וחילקנו את העיר לשישה רובעים. לכל רובע מונה מנהל רובע ומטה ייעודי, שמכיר את האזור, את המתקנים ברובע ואת התושבים. כך שבשעת חירום, המערכת העירונית תתפקד כמו מערכת צבאית –כל מנהל רובע יוכל לשלוט במצב, לנהל את הרובע ולדווח לראש העירייה, וכך תתקבל תמונה מלאה של כל העיר".

סגל החירום להערכת המצב הבטחוניי
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות