דף הבית / חדשות העיר ראשי / עיריית ראשון לציון יצאה בקול קורא להקמת מלון בחוף הים

עיריית ראשון לציון יצאה בקול קורא להקמת מלון בחוף הים

רונן דמארי

חוף הים. צילום: אביב בן אור

עיריית ראשון לציון יצאה בימים אלו בקול קורא לציבור לקבלת מידע והצעות שונות בנושא הפעלה והקמה של מלון בחוף הים. הפנייה מיועדת בעיקרה לספקים, יחידים או תאגידים בעלי ניסיון במלונאות ונועדה לצרכי קבלת מידע אודות האפשרויות העומדות בפני העירייה ולא ברמת הצעות או תהליך מכרזי.

בית המלון אליו מתייחסת העירייה בקול קורא מתוכנן להבנות על קרקע שבבעלות העירייה ששטחה  6,116 מ"ר ברחוב אח"י דקר וגובלת עם חוף הים. בית המלון צפוי לכלול שטחי מסחר, קומה המפרידה בין שטחי המסחר לחדרי המלון שתשמש למתקני המלון וכ-10 קומות שישמשו לחדרי המלון. בנוסף למלון מיועד שטח זה לשמש גם לאזור מגורים, מבני ציבור, מסחר, שטחים ציבורים וחנייה ציבורית.

השטח עליו יבנה המלון יכלול טיילת עליונה שתחובר בגשר הולכי רגל לטיילת בת ים וטיילת תחתונה שתחובר לאזור חוף הרחצה ותהיה פתוחה לציבור הרחב ותכלול  שירותי חוף מתקדמים שיהיו פתוחים לקהל הרחב ביניהם אזור פעילות לספורט מים, מגרש חנייה לנכים, מקלחות, אזורי משחקים וכו'.  בתוכנית הבנייה מבקשת העירייה כי יושם דגש על תכנון אקוסטי למניעת רעש ועל אמצעים ופתרונות סביבתיים מתקדמים למניעה של זיהום החוף והים. מטרת הפנייה של העירייה לספקים הינה להבין את ההתכנות הכלכלית  והתפעולית של הפעלה של בית מלון במתחם וכמו כן, לקבל מידע ופרטים אודות האפשרות לשלב שימושים ציבוריים הפתוחים לקהל הרחב בשטח זה . את מסמכי ההצעות ניתן להגיש עד ה 19/12

מלון זה יצטרף למלון הבוטיק שיבנה בקרוב במתחם בית העירייה הישן, שהוקם ב-1888 ומיועד לשימור. המלון שיבנה בבית העיריה הישן יכלול 32 יחידות אירוח. במכרז שניהלה העיריה להקמת המלון  זכתה חברת מאיה תור בשיתוף חברת מלונות צרפתית המנהלת עשרות בתי מלון באירופה.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות