דף הבית / חדשות העיר ראשי / סיעת "הצעירים והסביבה" התפרקה

סיעת "הצעירים והסביבה" התפרקה

רונן דמארי

 

רשימת "הצעירים והסביבה" פיצלה כוחות: דורון אוזן צפוי לכהן כחבר אופוזיציה, לאחר שלא הגיע להבנות עם צוות המשא ומתן הקואליציוני. גורמים המעורים בפרטים מסרו ל"גל גפן" כי בין קינסטליך ואוזן התקיימה פגישה, במסגרתה הדגיש אוזן כי יש לנהל את המגעים אך ורק מולו. אלא שמספר שעות לאחר מכן התקיימה פגישה בין קינסטליך ובין דנה ומשה, בה סוכמו תנאי כניסתם לקואליציה. דנה תחזיק בתיק איכות הסביבה (למעט אגף לפיתוח נופי) ותשמש כיו"ר חברת מניב. בנוסף היא תשמש מ"מ יו"ר ועדת מכרזים, חברת ועדת ערר גני ילדים ובתי ספר.

משה יקבל את התואר המשנה לראש העיר ויחזיק את תיק רישוי העסקים. הוא יכהן כדירקטור בחברה העירונית וכחבר בוועדת ארנונה ובטיחות בדרכים.

בהודעה שפרסמה דנה נאמר: "שבוע לאחר סיומו של הסבב השני בבחירות ולאחר התלבטויות איך להמשיך לתרום בחמש שנים הבאות, אני רוצה שתדעו, שבחרתי להמשיך בפוליטיקה למען העיר ולמען התושבים שבחרו בי (וגם למען אלו שלא בחרו בי). כסיעה קיבלנו החלטה בשבוע שעבר להיכנס לקואליציה. אני שמחה לבשר שביום רביעי אפי משה ואני חתמנו על הסכם קואליציוני עם ראש העיר הנבחר, רז קינסטליך. תושבים יקרים, חשוב לי שתדעו שאייצג אתכם בכבוד ותהיו בטוחים שאעשה כל מה שאפשר כדי שלכולנו יהיה הרבה יותר טוב לחיות בעיר שלנו".

משה מסר לאחר הכניסה לקואליציה: "עברנו בחודשים האחרונים מערכת בחירות סוערת במיוחד, שבסופה אמר הציבור את דברו ובחר ברז קינסטליך כראש העיר הבא של ראשון לציון. בישיבת סיעה שערכנו, דורון אוזן, קרן דנה ואנוכי הוחלט כי עלינו להיכנס לקואליציה על מנת לשרת הן את ציבור בוחרינו הנאמנים שהלכו איתנו דרך ארוכה וכמובן את כלל תושבות ותושבי ראשון לציון.

קרן דנה ואני פעלנו בהתאם לרוח החלטת הסיעה והצטרפנו לקואליציה תחת ראש העיר הנבחר. לדאבוננו ועל אף הפצרות חוזרות ונשנות בדורון אוזן, הוא החליט מטעמיו לשבת בספסלי האופוזיציה".

 

 

סיעת יחיד באופוזיציה

מי שפחות אהב את המהלך הוא אוזן, שרק לפני קצת יותר משבועיים היה בעמדת זינוק מצוינת בראש סיעה של שלושה מנדטים, אולם התמורות האחרונות בזירה הפוליטית, הובילו אותו לכהן בשלב זה כסיעת יחיד באופוזיציה. בהודעה שפרסם השבוע הוא תקף בחריפות את המהלך של דנה ומשה, וקרא להם להחזיר את המנדט שקיבלו: "דורון קיבל את בחירתם של תושבי ראשון לציון ובירך את ראש העיר הנכנס, רז קינסטליך. לאחרונה, נפגשו רז ודורון על מנת לדון בשיתוף פעולה למען התושבים. בפגישה לא נידונו תפקידים. מטרתו של דורון הייתה אחת- ליישם את תכניות העבודה שהגיש לתושבי ראשון במהלך הקמפיין כפי שעשה בהסכם מול דב. משנתברר שאין בכוונת רז ליישם את תכניות העבודה ואף המשיך להתנהל מאחורי גבו של יו״ר הסיעה, דורון אוזן, החליט דורון לא להצטרף לקואליציה".

עוד נאמר בהודעתו של אוזן: "שני חברי סיעתו, קרן דנה ואפי משה, אשר היו שותפים מלאים להחלטה לא לתמוך ברז מתוך אמונה שאינו ראוי להיות ראש עיר, ואחד מהם אף הגיש כנגדו תלונה במשטרה, החליטו מאינטרסים אישיים צרים בלבד, לחבור לקינסטליך שלא על דעתו של דורון. דורון קורא לשניהם להחזיר את המנדט, שכן הם נבחרו אך ורק מטעם סיעתו ובעקבות הפופולריות הרבה לה זוכה דורון בקרב הציבור בראשון. תושבי ראשון בוודאי מוקיעים התנהגות פוליטית אינטרסנטית שכזו וראוי היה שראש העיר הנכנס, רז קינסטליך, יתחיל את כהונתו בצורה נקייה …

… לצערו של דורון, קרן ואפי טעו – הציבור שופט וישפוט אותם גם בעתיד. דורון ימשיך לפעול למען תושבי ראשון בכל התחומים ובכל מקום שישב בכל העוצמה, התשוקה, הניסיון והיכולת וימשיך לפעול למען הנהגה נקייה, שקופה, ערכית ומוסרית".

דנה ומשה מסרו השבוע ל"גל גפן": "עם כל הכבוד לתמיכה בה זכה דורון במערכת הבחירות, הרי שאלפי תומכים הצביעו עבור הסיעה אך ורק בשל הצטרפותנו אליה (בחודשים האחרונים) ותוך היכרותם עם עשייתנו הענפה בכהונתנו כחברי מועצה וכדירקטורים. לא ברור לנו על מה נשענת דרישתו של דורון שנחזיר את המנדט, דרישה שאין לה כל בסיס חוקי אך חמור מכך נוגדת, כאמור, את רצון הציבור. הייתה ישיבה סיעתית שבה הוחלט להצטרף לקואליציה, בהתייחס לכך שנחתמו במהלך הזמן הסכמים נוספים, קיבלנו הצעה מכובדת ביותר עם תיקים שיסייעו רבות לתושבי העיר, כאשר לדורון הוצע תיק בכיר ומכובד. החלטנו, רוב הסיעה, ליישר קו עם רצון הבוחר ולהמשיך בעשייה למען קהל בוחרינו וכלל תושבי העיר, תחת הנהגתו של ראש העיר הנבחר מר רז קינטסליך. אנו קוראים לדורון להצטרף אלינו לקואליציה ובכל מקרה מאחלים לו הצלחה בכל אשר יילך".

דורון אוזן. צילום: יח"צ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות