דף הבית / חדשות העיר ראשי / סיירת הורים חדשה נולדה

סיירת הורים חדשה נולדה

סיירת הורים
צילום: באדיבות עיריית ראשל"צ

סיירות ההורים בראשון לציון הפכו זה מכבר לסיפור הצלחה של ממש. כמאתיים תושבים לוקחים חלק בשבע סיירות הורים ברחבי העיר. עתה נפתחת סיירת שמינית במספר- סיירת הורים בשכונת קרית ראשון. תפקידן של הסיירות הוא להעניק מענה ראשוני לבני הנוער הנמצאים במרחב הציבורי, תחת שתיית אלכוהול וברגעי לחץ חברתי ומשבר.  הקבוצה החדשה משכונת קריית ראשון, מונה כ-15 תושבים וכבר עברה הכשרה במסגרת ובהובלתה של  הרשות למאבק באלימות בסמים ואלכוהול בראשון לציון. לצד קבוצה זו, חידשה סיירת הסטודנטים (סחבק), בשיתוף יחידת הצעירים של אגף הנוער, את פעילותה. ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך על הקמת הסיירת הנוספת ואמר: "מעודד מאוד לראות תושבים שמגלים אזרחות טובה ומעורבות בקהילה ותורמים מזמנם וממרצם בשביל הכלל, ישר כוח".

הפעילות של סיירות ההורים מתקיימת  בסופי השבוע בשעות הלילה, החל מהשעה 22:00 ועד 02:00 בלילה. הסיירות קיימו פעילות מתוגברת בסילבסטר במסגרתה הסתובבו מתנדבי הסיירות מסיירים בגנים הציבוריים , פארקים ואזורי בילוי.

רכז סיירות הורים, אייל גילפז, אמר: "אנחנו מדברים, מקשיבים, משכנעים, משוחחים, מסבירים ומזהירים על הסיכונים והפגיעה שעלולה לקרות  בשתיית אלכוהול ושימוש בסמים.  החברים בסיירות הורים מזהים מצבי סיכון או בני נוער במצב סיכון ומדווחים מידית  למוקד העירוני או למשטרה, או אחרי הפעילות מעוררים ומנהלים שיח ודיאלוג על כל נושא שקשור  לבני הנוער".

סיירם הורים
צילום: באדיבות עיריית ראשל"צ

מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, דוד בן שושן, הוסיף: "אני מברך את מתנדבי סיירות ההורים שמביאים את ניסיונם כהורים ואת סמכותם בהסברה ומניעה בעיקר עושים למניעת צריכת אלכוהול ושימוש בסמים ותורמים לאיכות חיים טובה יותר בשכונתם. זאת תעודת כבוד לפעילות המבורכת של סיירות ההורים בעיר והתרומה הגדולה לבני הנוער".

סיירות ההורים פועלות בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ראשון לציון ,החברה לביטחון וסדר ציבורי ובתי הספר שבשכונה. הפעילות נעשית בעיקר בסופי שבוע, כאשר הסיורים מתמקדים במקומות הבילוי של בני הנוער במטרה למנוע מהם שתיית אלכוהול.

סיירת הורים
צילום: באדיבות עיריית ראשל"צ

מעוניינים להצטרף לאחת מסיירות ההורים? יש לפנות בהודעת וואטסאפ לרכז סיירות הורים, אייל גילפז במספר: 052-2760580

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות