דף הבית / חדשות העיר ראשי / סוף למצוקת החנייה

סוף למצוקת החנייה

רונן דמארי

 

השבוע נפתח חניון חדש המונה כ-500 מקומות חנייה חדשים למטופלי ולעובדי המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), בשטח כולל של כ-15,000 מ"ר. החניון הוקם בנוסף לחניונים הקיימים ובסמוך למבנה של אשפוז יום אונקולוגי, והינו חלק מתוכנית ההרחבה של המרכז הרפואי בשנים הקרובות.

בגלל גודלו העצום של המרכז הרפואי המשתרע על פני כ- 280 דונם ומעל ל- 900 מיטות אשפוז במבנים שונים הפזורים ברחבי בית החולים, הנהלת המרכז הרפואי מתכננת בקרוב גם להפעיל 'שאטל'- שירות הסעות  מסודר עם תחנות העלאת והורדת נוסעים, אשר יסייע למטופלים להגיע ליעדם בתוך המרכז הרפואי בבטיחות מרבית, בתוך זמן קצר.

"אני מאמינה כי חווית השירות למטופל במרכז הרפואי שלנו, כוללת רפואה אישית מתקדמת, שירות אישי למטופל ולבני משפחתו, וגם מציאת חניה בזמן סביר. מצוקת החניות בבתי החולים בארץ ידועה ומוכרת לכולם, ובשנתיים האחרונות עמלנו קשות כדי לשנות את המצב לטובת באי המרכז הרפואי שלנו. חנוכת החניון החדש ב'שמיר' היא בבחינת בשורה של ממש. תודתי לכל העושים במלאכה, אשר נרתמו ודאגו לביצוע מהיר וטוב של המשימה" הדגישה ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא.

"חשוב שנכיר, אין יותר בעיות חניה בשמיר. עשינו מאמצים כבירים להוציא את הפרויקט בלוח זמנים קצר, ואני שמח שהצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו" הדגיש אילן יפתח המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי שמיר וסיכם: " עוד עבודה רבה לפנינו, לקראת מתיחת הפנים הצפויה למרכז הרפואי שלנו בשנים הקרובות, אך חשוב להדגיש כי אנו נמשיך לעשות כל מאמץ  להנגיש את ההגעה, הכניסה והיציאה למרכז הרפואי עבור מטופלינו, אם בתחבורה ציבורית, אם ברכבת הקלה העתידית המתוכננת לעבור בשטח בית החולים ואם בפתיחת חניונים נוספים לבאים ברכב פרטי. זהו חלק מהDNA  של 'שמיר' לשים את המטופל וצרכיו במרכז".

 

צילום: באדיבות המרכז הרפואי שמיר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות