דף הבית / חדשות העיר ראשי / נלחמים בתופעת שכחת הילדים במכונית

נלחמים בתופעת שכחת הילדים במכונית

רונן דמארי

 

בשנים האחרונות אנו עדים למקרים רבים של שכחת תינוקות ברכב, שחלקם אף הובילו למקרים טראגיים. על מנת להילחם בתופעה ולסייע במניעת המקרה הבא, החליט ראש העירייה, רז קינסטליך, לחלק לכל ילדי מעונות היום של החברה עירונית צמידים מיוחדים אשר יתריעו במצב של שכחת ילד באוטו. חלוקת הצמידים החלה בסוף השבוע האחרון  ל-1,300 ילדי מעונות היום של החברה העירונית בגילאי 0-3 והינה ללא תשלום.

 

הצמידים קלים לתפעול וכוללים חיישן שיחובר למחזיק המפתחות של ההורה וצמיד שיחובר לילד. כאשר הילד נשכח במכונית, החיישן משמיע התראה קולית חזקה שתעורר ישר את תשומת לב ההורה ותזעיק אותו בחזרה אל הרכב. בדרך זו, ההורה יגלה שניות בודדות לאחר שיצא מהרכב כי ילדו נשאר שם ויוכל לשוב אל הרכב לפני שיגרם נזק כלשהו לילד.

 

במכתב שמצורף לערכה פונה ראש העירייה להורים וכותב, "לאור ריבוי מקרים של שכחת ילדים ברכבים, שהסתיימו באופן טראגי, פותחו טכנולוגיות ומערכות התרעה שנועדו למנוע את האסון ואת שברון הלב הבא. מתוך מודעות לחשיבות הנושא, אני שמח להעניק לכם במתנה את צמיד הבטיחות. המכשיר, שנועד למניעת שכחת ילדים ברכב, ישמש עבורכם כמנגנון נוסף של זהירות וערנות בשמירה על היקר לנו מכל, וגם יעזור לכם להישאר קרובים לילדיכם בכל עת".

 

צמידים למניעת שכחת ילדים ברכב
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות