דף הבית / חדשות העיר ראשי / מתגייסים להצלתה של מיכל

מתגייסים להצלתה של מיכל

רונן דמארי

 

באמצע החיים, ללא כל התראה מוקדמת תמר כהן לביא ומשפחתה מצאו עצמם במאבק להצלת חייה של בתה מיכל בת ה -11. הילדה החייכנית הלומדת בכיתה ה' בבית הספר "עדיני" התעוררה לפני כשלושה שבועות באמצע הלילה מכאב חד בחזה. הוריה הבהילו אותה בדחיפות אל מיון בית החולים שניידר בפתח תקווה, שם חלה התדרדרות מהירה ובלתי מוסברת במצב לבה של הילדה.

הרופאים גילו כי מיכל הקטנה החלה לסבול מאי ספיקת לב שהלכה והחריפה כשכשבוע שעבר בישרו הרופאים להוריה של מיכל כי הם נאלצים להרדים אותה ולחבר אותה למכונת 'אקמו' בשל חולשתו הרבה של ליבה.

מיכל עברה ניתוח להשתלת לב מלאכותי המהווה פתרון נקודתי עד אשר יימצא לב שתהיה אפשרות להשתיל בגופה של מיכל. לאחר כחודשיים של חיבור למכונת לב מלאכותי, החליטה משפחתה בעצה עם הצוותים הרפואיים לטוס לניו יורק כדי למצוא לב וכעת היא מבקשת את עזרת הציבור במימון ההוצאות הרבות הנאמדות במאות אלפי שקלים.

האם תמר אמרה: "אני רוצה להודות לכל אותם אלפי אנשים שהתגייסו למען הקמפיין שלנו. יש את עמותת 'אומץ לב' שמאמצת אותנו, וכל האהבה הזו לא מובנת מאליה. אנחנו משתדלים לשדר למיכל אופטימיות, יש רגעים אופטימיים ויש גם רגעים שלא וזה תהליך לא פשוט. אנחנו משתדלים כולנו לשמור על אופטימיות ולדמיין את הרגע שאחרי, הכי שמח ואופטימי שאפשר".

מיכל היא נכדתו של חבר המועצה הוותיק ויו"ר ועד העובדים לשעבר בעיריית ראשל"צ, ציון כהן. השבוע הוא אמר ל"גל גפן": "אני חצי בן אדם, אני כל כך קשור אליהם ולנכדה אני חודשיים לא מתפקד ולא מעניין אותי כלום כרגע. ב -5 לספטמבר נוסעים ההורים עם הילדה ושלושת הנכדים נשארים אצלנו. אנחנו טסים ב -12 לספטמבר. אני כנראה אשאר שם חודש ואשתי תישאר שם אתם. אי אפשר לתאר את זה, כל מערך החיים השתבש. זו ילדה שהיא שחקנית טניס מצטיינת, תלמידה מצטיינת, פתאום הכל קורס בחודש אחד".

 

קוראים המעוניינים לתרום עבור מיכל ומשפחתה יכולים לעשות זאת בהעברה בנקאית ישירות לחשבון נאמנות ע"ש "להציל את מיכל"- בנק דיסקונט (11) – סניף 055 – חשבון 160583413.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות