דף הבית / חדשות העיר ראשי / מרוץ ראשון סטודנטים לצד ילדים עם מוגבלויות

מרוץ ראשון סטודנטים לצד ילדים עם מוגבלויות

רונן דמארי

 

לצד אליפות ישראל ל-15 ק"מ, נערך מרוץ מרגש במיוחד, על קו הזינוק עמדו עשרות ילדים עם מוגבלות ולצידם בני משפחה וסטודנטים. זהו שיתוף פעולה שנרקם עם המסלול לחינוך גופני של מכללת "גבעת וושינגטון" שבדרום. 15 סטודנטים הלומדים במסלול לחינוך גופני, עם התמחות בחינוך מיוחד, ליוו את הילדים לאורך כל המסלול. המרוץ יצא לדרך על ידי המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה במינהל שילוב חברתי, קבוצת ההורים מהל"ב – מנהיגות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק המינהל לשילוב חברתי, מוטי עג'מי, מחזיקת תיק חינוך מיוחד- חברת המועצה ד"ר הדס הכהן ומחזיק תיק הנוער והצעירים- חבר המועצה- איתי מתיתיהו.

אם לילדה שהשתתפה במרוץ וחברת מנהיגות מהל"ב, אסנת לינג: "תודה לסטודנטים אינה ודניאל שליוו את בתי שהתרגשה וחיבקה בסוף המסלול את אינה שדאגה להביא לה מדליה". אחד הסטודנטים הוסיף: "הילד שרצתי איתו ישב על כסא גלגלים ודווקא הוא נתן לי הרבה כוח ובמיוחד האור בעיניים של אמא שלו שרצה איתנו, שכל כך שמחה שבאתי לרוץ איתו ולא הפסיקה להודות לי. הריצה ביום שישי לימדה אותי כמה אפשר לשמח בן אדם שזקוק לקצת אור, בלי הרבה מאמץ מצדנו". ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, סיכם: "היה מרוץ מרגש ומעורר השראה, אני מצדיע לקבוצת מהל"ב על הרוח הספורטיבית ולילדים על השתתפות במרוץ, רגשתם אותי".

מרוץ ראשון סטודנטים
צילום באדיבות העירייה
מרוץ ראשון סטודנטים
הדס הכהן ואיתי מתיתיהו
מרוץ ראשון סטודנטים
צילום : באדיבות העירייה – סטודנטים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות