דף הבית / חדשות העיר ראשי / מחממים מנועים לקראת הבחירות: נציגי הסיעות הגדולות מעבירים מסר אחרון

מחממים מנועים לקראת הבחירות: נציגי הסיעות הגדולות מעבירים מסר אחרון

ביום שני הקרוב אזרחי המדינה יגיעו לקלפיות בפעם השלישית תוך פחות משנה בתקוה שהמערכה הנוכחית תסתיים בהכרעה. ראשון לציון אירחה בשבועיים האחרונים את שני המועמדים לראשות הממשלה כאשר במטות של שתי המפלגות הגדולות בעיר עמלו בשבועות האחרונים בניסיון אחרון לשכנע עוד מצביעים להצטרף למחנה שלהם. ביום שלישי שעבר הגיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו לכנס באולם 'מופת' אליו הגיעו כ -1,500 תושבים ותומכי ליכוד. חלק גדול מהם לא יכל להיכנס פנימה בשל מצוקת מקום וסידורי אבטחה ונאלץ לצפות בנתניהו באמצעות מסכים גדולים שהוצבו מחוץ לאולם. מי שבלט בהיעדרו הוא תושב העיר ח"כ דוד ביטן.

יו"ר סניף הליכוד בראשל"צ, המשנה לראש העיר יוסי חממי, אמר ל"גל גפן": "צר לי על כך שהגיעו תומכים שנמנע מהם להשתתף בכנס ואני בשמי ובשם סניף ראשון לציון מתנצל בפניהם אף שהדבר לא היה תלוי בנו בשל התערבותם של שירותי הבטחון להגביל את כמות המשתתפים.

מתכוננים במטה הליכוד. צילום: פרטי
מתכוננים במטה הליכוד. צילום: פרטי

האירוע היה חגיגי, נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו היה מרתק ובמשך שעתיים תמימות הלהיב את המשתתפים בכנס ללא שובע. בנאומו המלהיב עודד את אוהדי הליכוד ואף ביקש לשוחח תוך כדי הכנס בטלפון עם תושבים שלא הצביעו על מנת לשכנעם לבוא ולהצביע לתנועה המפוארת האידאולוגית תנועת הליכוד.

בהזדמנות זו אני מודה לראש עיריית נס ציונה מר שמואל בוקסר חבר ותיק בתנועת הליכוד המפוארת שהנחה את הכנס המוצלח והוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הכנס הנפלא הזה. אולי לא בשולי הדברים הודה לנו ראש הממשלה בנימין נתניהו על ארגון הכנס תוך שהינו מציין שזה אחד הכנסים מוצלחים שנערכו ערב הבחירות".

כיצד אתה חש את השטח ערב הבחירות?

"התחושה היא שהעבודה הקשה תישא פרי ואני וחבריי בסניף נעבוד קשה על מנת להגדיל את שיעור ההצבעה של תומכי הליכוד ולהביא לתוצאה טובה יותר מהבחירות הקודמות".

מה השוני בין הסיבוב הנוכחי לשני הסיבובים הקודמים?

השוני הוא שההתלהבות של המחנה הלאומי עלתה מדרגה ובעיקר כמות הפעילים בעיר ראשון לציון הינה רבה יותר מהבחירות הקודמות ואני מאמין שאלפי המצביעים תומכי הליכוד שלא הגיעו להצביע בבחירות הקודמות כתוצאה מהפעילות הענפה בסניף הליכוד ראשון לציון תביא את אותם תומכים להצביע לתנועת הליכוד.

אין ספק שלמעלה מעשר שנים השלטון המרכזי בראשות הליכוד השקיע רבות בעיר ראשון לציון כמעט בכל הפרויקטים הגדולים והחשובים בעיר בראשון לציון, הסכמי גג נדיבים למען פיתוח העיר, השקעות נדיבות בכניסות והיציאות של העיר, הרחבת צמתים ברחבי העיר, הרחבת כביש ארבע בפאתי הכניסה לגשר ראשון לציון, פרויקט ההתחדשות העירונית ברמת אליהו בחסות ממשלתית, פינוי צריפין ופיתוח תשתיות והרמת מרכזי מסחר ותעשייה, מתחם איקאה, מתחם האלף שיהיה אחד מאזורי תעשיית ההייטק המפוארים והגדולים בישראל ושוב הכל בחסות הממשלה בראשות הליכוד.

אין עיר בישראל שהממשלה כאמור השקיעה בה יותר מהעיר ראשון לציון".

איזה מסר תרצה להעביר לתושבי העיר רגע לפני ההליכה לקלפיות?

"תושבים יקרים ממשלת הליכוד השקיעה רבות בעיר ראשון לציון וגם ראש הממשלה מכיר בחשיבותה של העיר ראשון לציון כגדולה ומטרופולינית

ומתכנן לה השקעות רבות לפיתוחה ורווחתה של העיר לטובת תושבי ראשון לציון בממשלה בראשות הליכוד. אז מדוע לנו התושבים לוותר על המשך הפיתוח של העיר ומדוע לוותר על הליכוד המשקיע רבות בעירנו ראשל״צ?".

 

רוצים מהפך

במטה מפלגת כחול לבן בראשל"צ משוכנעים כי הסיבוב הנוכחי יאפשר את המהפך לו הם כל כך מייחלים. המפלגה אמנם מובילה בסקרים אך עדיין מתקשה לגבש רוב שיאפשר הקמת ממשלה ולכן הפעילים עסוקים בעבודת שטח אינטנסיבית בשבועות האחרונים. מי שמנצח על כך הוא יו"ר המטה, אמיר סולרסקי שאמר השבוע ל"גל גפן": "המערכת עדיין בעיצומה ואין ספק שהמערכת הנוכחית קשה מכולן בכמה אספקטים – הפעם זה באמת להיות או לחדול, אנשים מאסו בפוליטיקה, המדינה שלנו היא מדינה לחוצה ביום יום ועוד מערכת בחירות לא מוסיפה רוגע לכולם.

ישיבת מטה בכחול לבן. צילום: פרטי
ישיבת מטה בכחול לבן. צילום: פרטי

ראשון לציון היא ענקית ולתפעל מערכת בחירות זה לתפעל מפעל עם 600 אנשים ולא לשכוח שכולנו מתנדבים ויש לנו את המטלות היום יומיות ולחלוטין זה דבר לא פשוט".

כיצד אתה חש את השטח לפני הבחירות השלישיות?

"פשוט תעלומה, אף אחד לא יודע כלום ומי שיאמר לך שהוא יודע הוא כמובן משער והאמת אני והצוות מתרכזים בעשייה ולחלוטין לא מסתכלים על סקרים. אני כן מרגיש שקיים אצל האנשים רצון לשנות ולכן לא מעט תושבים מבקשים להתנדב".

האם יש חשש מירידה בכמות המצביעים? כיצד גורמים להם להגיע לקלפיות בפעם השלישית תוך שנה?

"יש חשש גדול מאוד. עכשיו הצטרפה מחלת הקורונה שמפחידה את כולם ואכן התמהיל לא מעודד כי אחוז הצבעה נמוך יעלה את המגזר החרדי והערבי בכמויות לא מעטות".

האם יש תחושה כי הסיבוב הפעם יהיה שונה מקודמיו?

"אני מאמין לחלוטין שכן, יום לפני הבחירות אני מאמין שאנשים יעשו חושבים וייצאו להצביע כי באמת המדינה חייבת לחזור למסלול שפוי".

איזה מסר תרצה להעביר לתושבי ראשל"צ לקראת יום הבוחר?

"הכי חשוב לשמור על שפיות ועל משחק הוגן ומחובת כול המפלגות בראשון לרסן ולמתן במידה ויהיו מקרים חריגים כי אסור לשכח שבסופו של דבר המדינה של כולם. מה שכן בטוח שאחרי הבחירות אשאר חבר של חממי יו״ר מטה הליכוד בכל מקרה".

כתב: רונן דמארי

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות