דף הבית / חדשות העיר ראשי / מדליית ארד בגביע אירופה בסמבו

מדליית ארד בגביע אירופה בסמבו

רונן דמארי

טל על הפודיום. צילום: באדיבות העירייה

ספורטאי "עצמה האתלט" ראשון לציון, טל בורודין, תושב העיר, זכה אמש במדליית ארד בגביע אירופה בסמבו לבוגרים  המתקיים  במדריד. מדובר בענף אמנות לחימה מודרנית המשלב בין ג'ודו והיאבקות. מקור השם פירושו הגנה עצמית ללא נשק. סגנון של הסמבו שדומה לג'ודו והיאבקות חובבנית אך בשינויים מזעריים בחוקים. גביע אירופה מהווה תחרות חשובה לדירוג העולמי ואירופאי. בתחרות משתתפים 380 ספורטאים וספורטאיות מ- 24 מדינות.

בקרב ראשון ניצח בורודין ניצחון טכני, בקרב השני ניצח יריב מקרואטיה בתוצאה 7:0. בחצי הגמר הוא הפסיד ליריב אוקראיני 5:2 ובקרב על המדליה ניצח את המתמודד הצרפתי בתוצאה 5:3. טל בורודין הוא ספורטאי צעיר בן 20 וזו המדליה הבינלאומית הראשונה שלו בקטגוריית הבוגרים.

רז קינסטליך, ראש העירייה: "אני מברך את טל על ההישג המרשים ואת מאמנו פבל מוסין על ההשקעה רבת השנים שנושאת פירות. אני רואה בספורט בראשון לציון את אחת המטרות הגדולות שלי בקדנציה הקרובה. יש לנו את הספורטאים וצוותי האימון הטובים ביותר ואני מתכוון לתת להם את כל הכלים על מנת להצליח".

בחודש מרץ השנה צפויה להתקיים בראשון לציון אליפות בינלאומית בסמבו (1.3.19) וג'ודו (2.3.19), בה ישתתפו 900 ספורטאים מ- 22 מדינות. אליפות "נרוש קאפ" בסמבו וג'ודו מתקיימת זו השנה הרביעית בראשון לציון לזכרו של אלכס נרוש ז"ל. אלכס היה ספורטאי מצליח, חבר נבחרת ישראל לנוער, אלוף ישראל מספר פעמים. במקביל לספורט אלכס היה מדען. מחקר שהוא עשה בפקולטה לחקלאות הוכר על ידי איגוד הכימאים העולמי כפריצת דרך בכימיה האורגנית. בגיל 28 אלכס נפטר לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן.

טל ומאמנו פבל. צילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות