דף הבית / חדשות העיר ראשי / מבצע חתול בראשון לציון

מבצע חתול בראשון לציון

רונן דמארי

 

בעליו של הרכב, ישראל קסירר, שחזר השבוע ל"גל גפן" את מאורעות הערב שהתרחש בשבוע שעבר: "ביום ראשון שעבר בשעת ערב העמדתי את הרכב בחניון של הקאנטרי בעיר. פתאום אני מקבל שיחת טלפון מהמשטרה ושואלים אותי אם יש לי רכב כזה וכזה, כשהשבתי בחיוב ביקשו ממני לצאת החוצה. שוטרים היו בחוץ ואמרו לי שיש לי חתול ברכב, הם ביקשו שאפתח את מכסה המנוע. כשפתחתי באמת שמעתי יללות של חתול".

 

-מה עשיתם לאחר מכן?

"ניסינו להוציא את החתול ללא הצלחה ואז הזמנו כיבוי אש שבאמת הגיעו תוך כמה רגעים. הם עבדו על הרכב שלי במשך כמעט שעתיים, פירקו חלק מסוים והצליחו לגלות את הנקודה שבה הסתתר החתול – הזמינו כיבוי אש לא עברו כמה רגעים וכיבוי אש עבדו על הרכב כמעט שעתיים בשעת ערב וגילו את הנקודה בה נמצא החתול – הסתבר שמדובר בגור ושהוא נכנס בכנף של הגלגל. אבל למרות כל הניסיונות לא הצלחנו להוציא אותו. לאחר שניסינו להזמין גרר ולא הצלחנו כי נאמר לנו שמגיעים רק בגלל בעיה טכנית ולא בגלל חתול, אמרתי לאשתי ציפורה שאני נוסע הביתה לרחוב רמז עם החתול. באמת נסענו בחזרה וכל הדרך שמענו את הגור מיילל. למרות שיש לנו חניה מקורה, שמנו את הרכב ברחוב בתקווה שגור החתולים ייצא בכוחות עצמו".

 

-איך הצלחתם לחלץ אותו בסופו של דבר?

"מה שקרה זה שאחרי רבע שעה, שכנה שלי אמרה שהיא שומעת יללות, היא ניסתה להוציא את הגור וגם לא הצליחה. שני בחורים עברו ברחוב וכשראו את המאמצים שלה הם התגייסו לעזור לה. הם ניסו לחלץ אותו במשך הרבה מאוד זמן ובאמת הם הצליחו – הגור היה בידיים של שכנה שלי בסביבות חצות ואז התעוררה בעיה אחרת".

 

-מה לעשות עם הגור?

"בדיוק, חשבתי שהכי נכון יהיה להחזיר אותו לחניון של הקאנטרי בתקווה שאמא שלו תמצא אותו, אז נסענו לשם אחרי חצות. כשהגענו החניון היה ריק לגמרי, היה שם רק רכב אחד של תושבת שהאכילה חתולים. שחררנו את הגור לידה וחשבנו שירוץ לאמא שלו אבל הוא החליט לרוץ דווקא לכנף הרכב של אותה תושבת ולהתחבא שם. בשלב הזה כבר החלטנו שעשינו מה שיכולנו וחזרנו הביתה".

 

-ומה סוף הסיפור? מה עלה בגורל הגור?

"הסתבר לנו שאותה תושבת נסעה הביתה עם הגור ברכב והצליחה לשחרר אותו. היא החליטה להשאיר אותו אצלה וסיפרה לנו שהיא מאמצת אותו. אני רוצה להגיד תודה ללוחמי האש ולציין שלמדתי לקח שצריך לעזור לאנשים. ראיתי שיש אנשים טובים באמצע הדרך, לא השכנה ולא שני הבחורים היו חייבים לעזור אבל הם עבדו עם מקלות וקרשים עד שהגור יצא בחוץ. יפה שישנם אנשים שמבינים שצריך לעשות משהו למען האחר".

 

מבצע חתול
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
מבצע חתול
צילום: פרטי

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות