דף הבית / חדשות העיר ראשי / למען הסר ספק: סימנים ברורים לעין

למען הסר ספק: סימנים ברורים לעין

רונן דמארי

 

תושבים שהגיעו לחניון מתחם חברת "פלאפון" הסמוך לקניון הזהב העמידו את רכבם על מה שנראה כמו חנייה מוסדרת, אך בפועל היה זה מקום אסור לחנייה והופתעו לגלות דו"ח חנייה על סך 250 שקלים. לטענתם, הם לא יכלו לדעת כי הסימון של מקום החנייה כביכול אינו עדכני ולכן העמידו שם את הרכב. קולות המחאה הגיעו לעירייה ואיציק אבשלומוב לא נותר אדיש – הוא הגיע למקום בשעת לילה מאוחרת עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי וצוותי עבודה שדאגו לצבוע מחדש את קווי החנייה העדכניים על מנת למנוע אי הבנות העשויות לעלות בדו"חות תנועה כואבים.

"כל אחד יכול להגיש ערעור והתובעים יחליטו אם לבטל או לא. כעיקרון נתנו להם דו"חות על פי חוק, רק שעכשיו אנחנו רוצים שיהיה עוד יותר ברור איפה מותר לחנות"

 

אבשלומוב אמר השבוע ל"גל גפן": "הבנתי שתושבים רבים טוענים שקיבלו דו"חות חנייה בתוך המתחם של חברת פלאפון ברחוב משה לוי ותוקפים את החברה לביטחון. הם טענו שקיבלו דו"חות שלא כחוק, למרות שעמדו בנתיב תנועה בתוך החניון. חשבתי לעצמי מה ניתן לעשות ואז אמרתי נעשה אי-תנועה במקום שמשמש לתנועת רכבים ויש קו מקווקו ועכשיו זה ברור. אנחנו רוצים שלא יהיו ספקות, שאנשים לא יטענו שלא ידעו שהם חונים בנתיב תנועה. לטענתם בגלל שהסימון לא ברור הם העמידו שם את הרכב".

עוד הוסיף אבשלומוב: "באזור הזה יש מספר גדול של חניות ואנשים עמדו איפה שבא להם וקיבלו דו"חות למרות שיש קווי חנייה מאוד ברורים, הם בחרו לא להתייחס לכך. עכשיו עשינו סימון ברור לכל עין ואפילו שמנו חיצים".

 

בביצקי הוסיף: "תושבים טוענים שיש חניות ישנות שמחוקות שהסימון שלהן לא ממש ברור והתושבים טוענים שקיבלו דו"חות לא בצדק, מה שעשינו זה פשוט שתהיה תנועה ברורה, שיהיו מעברים שאסור לעמוד בהם. אגב גם היום אחרי שעשינו את זה, אנשים עומדים ממש ממש על המעברים ואנחנו נצטרך לתת להם דו"חות כי הם סוגרים את כל התנועה ואת כל המעברים".

 

-מה יעלה בגורל נהגים שקיבלו דו"חות עד עתה במתחם המדובר?

"כל אחד יכול להגיש ערעור והתובעים יחליטו אם לבטל או לא. כעיקרון נתנו להם דו"חות על פי חוק, רק שעכשיו אנחנו רוצים שיהיה עוד יותר ברור איפה מותר לחנות".

 

יצוין כי האזור המדובר הוא אחד האזורים העמוסים בעיר, המרכז לתוכו תנועה מאוד ערה של כלי רכב במהלך שעות היום הן של עובדים בבנייני המשרדים הרבים המקיפים אותו והן של מבלים המגיעים לקניון הזהב. זהו גם אחד האזורים בהם ניתנת כמות דו"חות מאוד גדולה על ידי פקחי החברה לביטחון. נראה כי למרות מאמציהם של אבשלומוב ושל בביצקי, עדיין ישנם תושבים שאינם מרוצים מהמצב וחלקם אף קראו לאלו שקיבלו דו"חות על העבירה המדוברת להגיש ערעורים ולהילחם על צדקתם.

מקסים בביצקי ואיציק אבשלומוב, צילום: פרטי
מקסים בביצקי ואיציק אבשלומוב, צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות