דף הבית / חדשות העיר ראשי / חנות קטנה ומטריפה

חנות קטנה ומטריפה

רונן דמארי

 

לאחרונה נפתחה בקניון הבאר בראשון לציון חנות חינמית קהילתית חברתית וירוקה, בה ניתן למסור ולקבל בגדים ללא כל עלות. המקום מעוצב כחנות לכל דבר על מנת להעניק "חוויית קנייה" לצרכנים. יוצרת המיזם ומנהלת החנות, רמונה וייס, אמרה ל"גל גפן" כי בעלי הקניון תרם את המקום לטובת המיזם ועל כך היא מודה לו וכי היא מזמינה את כלל תושבי העיר והסביבה להגיע ולבקר, הן על מנת למסור בגדים והן על מנת להתחדש בבגדים שנמסרו על ידי אחרים. היא מציינת כי המקום עובד בשיתוף פעולה עם עמותת "פתחון לב" וכי חלק מהבגדים מועברים לעמותה וכן לפנימיות ולמעונות.

וייס: "מדובר בחנות של שפע ונתינה שאני מנהלת יחד עם צוות של מלאכיות שמסייעות לי במשימה, כולנו כאן בהתנדבות מלאה, אנחנו אוספות בגדים מוצאות את הטובים ביותר ומציגות אותם בחנות. הרעיון הוא להעניק חוויית קנייה אמיתית".

 

-איך זה עובד בפועל?

"החנות היא חנות חברתית קהילתית ללא קופה, חינמית ופתוחה לכולם. הקונספט הוא קהילה ומיחזור, הערך הוא קלות ושפע. אנחנו מקושרים לרווחה, אני מוציאה פרויקטים לפנימיות, נוער שוליים, מעונות של ילדים זרים ולכל מי שפונה וצריך.

אנחנו אוספות ביגוד והנעלה במצב טוב, מה שמגיע ולא מספיק טוב עבורנו עובר ל"פתחון לב". החנות נראית כמו כל חנות בקניון, מברכת את מבקריה בחיוך ונדיבות. הכל נעשה בהתנדבות ואהבה על ידי עוד נשים מדהימות שתורמות באהבה מזמנן".

 

וייס מוסיפה: "זו הזדמנות עבורי להודות ליהודה בעלי קניון הבאר, שתרם לנו את החנות ובזכותו החלום שלנו מתגשם, ולכל הצוות הנפלא בהנהלת הקניון שכל כך קשוב ותומך ועוזר בכל עניין. מי ייתן ולעולם נעשה טוב".

 

כתובת החנות –  קניון הבאר מורשת ישראל 15 קומת קרקע ליד בנק דיסקונט

לתרומות ניתן ליצור קשר עם רמונה 053-3394383‏.

 

צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מעונינת להתנדב במכירות בחנות
    0505555028

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות