דף הבית / חדשות העיר ראשי / חדש: עמדת 'רישיומט' בבניין העירייה

חדש: עמדת 'רישיומט' בבניין העירייה

רונן דמארי

'רישיומט' בבניין העירייה בראשון לציון
צילום: פרטי

בעמדה הממוחשבת 'רישוימט' ניתן לקבל את השירותים הבאים – הפקת כפל רישיון רכב ורישיון נהיגה בתשלום של 29 שקלים בלבד, חידוש רישיון רכב ורישיון נהיגה, תשלום אגרה והדפסת רישיון משולם במקום, בירור מצב נקודות החובה שנצברו – תדפיס מפורט של מספר הנקודות שנרשמו לחובת הנהג בגין עבירות תנועה, כולל מועדי ביצוע העבירות ואמצעי התיקון הנדרשים בגינן. השירות כרוך בתשלום אגרה של 10 שקלים בלבד, קבלת מידע מפורט על עברו של הרכב – תדפיס המכיל מידע מפורט על עברו של הרכב באופן נגיש וזמין המגביר את השקיפות בעת רכישה ומכירה של כלי רכב משומש. המידע כולל בעלויות קודמות והגבלות כך שרוכש רכב משומש יוכל לראות אם הרכב היה רשום בעבר על שמה של חברת השכרה או ליסינג וכן אם הרכב משועבד או מעוקל. השירות כרוך בתשלום אגרה של 10 שקלים בלבד.

כזכור, החלטת משרד התחבורה התקבלה בזעם מצד התושבים שהתרעמו על כך שבעיר הרביעית בגודלה לא ניתן לקבל שירותים של משרד הרישוי. הם זעמו על הסיבה לסגירתו של הסניף שנעוצה בחילוקי דעות בין משרד התחבורה והעירייה. מאז פתיחתו של הסניף בעיר סוכם כי הוא ינוהל על ידי משרד התחבורה, אולם שתי עובדות עירייה יאיישו אותו. עוד סוכם כי במידה ואחת מהן לא תגיע לעבודה בשל מחלה, ידאג משרד התחבורה להחלפתה. לפני מספר שבועות אכן חלתה אחת העובדות ולא שבה לעבודתה – ולטענת העירייה בתגובה הוחלט במשרד התחבורה לסגור את הסניף.

גורמים בעירייה מציינים כי במשך שנים העמידה העירייה לטובת משרד התחבורה משרדים ואפילו כוח אדם להפעלת משרד הרישוי – הסדר חריג מאוד בארץ שהתאפשר על רקע הסכם היסטורי של המשרד עם העירייה, אך בסופו של דבר אדיבות העירייה לא עמדה לה וברגע שאחת מעובדות העירייה יצאה לחופשת מחלה ארוכה, במשרד התחבורה לא היו מוכנים למלא את מקומה ולכן החליטו לסגור את המשרד. לדבריהם, ראש העיר ומנכ"ל העירייה הנכנס, דודי גיל, לא היו מוכנים להשלים עם המציאות שבה לא יינתנו שירותים לתושבי העירייה וביקשו להציב עמדה בלובי הבניין.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "סניף משרד הרישוי בראשון לציון נסגר לאחר שעיריית ראשון לא עמדה בהתחייבותה להפעלת הסניף. מאחר שכך, סגירת המשרד בראשון לציון בעינה עומדת".

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות