דף הבית / חדשות העיר ראשי / זורי מזרחי – יקיר הסתדרות הגמלאים

זורי מזרחי – יקיר הסתדרות הגמלאים

רונן דמארי

 

הערכה רבה ליו"ר מרחב ראשל"צ בהסתדרות, זורי מזרחי, על פעילותו למען ציבור הגמלאים. מזרחי התייחס השבוע לזכייה ואמר ל"גל גפן": "הצלחתי ליצור דגם מוצלח של פעילות על – פיו העובד הפורש מעבודתו ממשיך לפעול במועדון גמלאים עם חבריו לעבודה שפרשו לפניו. הקמנו 25 מועדוני גמלאים סקטוריאליים בהם נהנים גימלאים של "אל – על", חברת חשמל , בזק, תעשיה אווירית, תעשיה צבאית , משרד החקלאות, אסף הרופא, פועלי בניין ועוד. במועדונים פעילות שוקקת של הרצאות, טיולים, מסיבת חג, כינוסים ועוד. לזאת יש להוסיף חוגים וקורסים מיוחדים לגימלאים החל מהכרת המחשב והסמארטפון, דרך חוגים לברידג' ליצירה וכיוצא בזה. חבריי ואני גאים בעובדה שהדגם שיצרנו משמש מודל לחיקוי".

 

-מי יכול ליטול חלק בפעילויות השונות עבור הגמלאים?

"אנחנו מקיימים את הפעילות שלנו לגמלאים חברי הסתדרות ומצטרפים חדשים. כתוצאה מהפעילות הזו בשנת 2018 הצטרפו למעלה מ -700 גמלאים חדשים להסדרות. הפעילות צוברת תאוצה, אנחנו צריכים לתת יותר ויותר וכאן ההנאה הגדולה שלנו לצד ההנאה של הגמלאים. זה המקום לציין שכל גמלאי שרוצה, יכול לבוא להצטרף. מעבר לפעילויות יש גם דברים נוספים כמו מועדון 'ביחד בשבילך' זה לא רק סרט בעשרה שקלים – מי שחבר במועדון יכול לקבל גם תרופות שאינן נכללות בסל הבריאות".

 

-מה סוד הפעילות המוצלחת של המרחב בתחום הגמלאים?

"אני חושב שהצלחנו לפצח את הדי אן איי של הגמלאים – אנחנו פועלים בצורה אחרת שמשמשת מודל ארצי לכלל פעילות הגמלאים בהסתדרות. פועלים אצלנו 25 מועדוני גמלאים מספר שאין לו אח ורע בארץ והפטנט הוא כזה – כל עובד שפורש ממקום העבודה יש לו את המועדון של מקום העבודה שלו. כל אחד שמסיים את עבודתו מגיע ויש לו את האכסניה עם החברים שאתם הוא עבד במשך כל השנים והאווירה יוצאת מהכלל. אנחנו מקבלים סיוע מההסתדרות שאבי ניסקורן הגדיר אותה כחברתית ולא ככזו שמתמקדת רק באיגוד המקצועי שלמעשה מהווה את עמוד השדרה שלה. אגף המרחבים בראשותו של תושב עירנו אבי יחזקאל מאפשר לי לנווט תקציבים לרווחת הגמלאים בטיולים, מסיבות, סופי שבוע סמינרים ופעילויות נוספות".

 

-מהי משמעות האות עבורך?

"אני גאה על הפעילות שאנו עושים ועל כך שהצלחנו לטפח את פעילות הגמלאים ואני שמח על כך שהפעילות שלי, של הדס אלכורת וחבריי לעבודה לא נעלמה מעיניהם של ראשי ההסתדרות שבחרו בי להיות יקיר הסתדרות הגמלאים. בדרך כלל העיטור הזה מוענק על ידי יו"ר ההסתדרות לאנשים שכבר סיימו את עבודתם ואני שמח שזכיתי לקבל אותו כשאני עדיין מטפח את הנושאים האלו שכה יקרים ללבי. זו גאווה לי ולחבריי עובדי המרחב ששותפים לכל מה שקורה פה. אני שמח שאנחנו משמשים מודל ומשוכנע שזה יהווה רוח גבית להמשך העבודה".

יו"ר הסתדרות הגמלאים הארצית, שמוליק מזרחי, אמר ל"גל גפן": "אחת לשנה הסתדרות הגמלאים מקיימת אירוע שבו אנחנו מעניקים תעודות הוקרה למצטיינים ופעילים מרכזיים שיש להם תרומה ייחודית בפעילות למען הגמלאים. זורי הוא אחד מראשי המרחבים המובילים ביוזמות בפעילות, באמצעים למען הגמלאים ומצאתי לנכון להעניק לו את האות מכיוון שהוא בולט בעניין ויהיה זרקור ליתר ראשי המרחבים.

רוב האנשים שמקבלים את האות כבר פרשו ממקומות עבודתם ופועלים כגמלאים למעט בודדים שמקבלים את האות כשהם עדיין במקומות עבודתם. זורי הוא באמת יוצא דופן בפעילות הייחודית שלו למען הגמלאים והופך להיות מודל לחיקוי להרבה מאוד מרחבים".

יו"ר אגף המרחבים בהסתדרות, אבי יחזקאל אמר ל"גל גפן": "זורי הוא מדור הנפילים של ראשי המרחבים הוא הדוגמא לאדם שהלך וצמח והתפתח עם השנים. הוא איש עם נשמה, מקצועי מנהל מצוין ואני אישית מודה ומתוודה שאנחנו שמים דגש על המרחב שלו שהוא מרחב עם נשמה בגלל זורי. הוא בהחלט ראוי לאות ולאותות רבים נוספים בשל העשייה שלו בתחום החברתי עם פעילות עניפה ומדהימה למען ציבור הגמלאים".

זורי מזרחי. צילום יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות