דף הבית / חדשות העיר ראשי / הפיילוט הוכתר כהצלחה

הפיילוט הוכתר כהצלחה

רונן דמארי

 

 

השבוע צוידו עשרות פקחי החברה לבטחון במצלמות גוף שיתעדו את פעילותם. השבוע הסתיים שלב הפיילוט שהחל לפני מספר שבועות במהלכו שישה פקחים מתחומים שונים כמו חניה, סיור, כלבים ועוד, תעדו אירועים שונים כאשר המטרה הייתה לבחון את יעילות המצלמות, תגובות האזרחים וכן בדיקות טכניות של המצלמות כמו איכות וזווית הצילום, סאונד וצילום לילה.

מטרת המצלמות לתעד את פעילות פקחים והאירועים עמם הם מתמודדים וכן את המפגשים עם האזרחים. בעירייה ובחברה לבטחון הוחלט לקדם את הנושא כחלק ממדיניות הגברת השקיפות שכן גם פעילות הפקחים מתועדת, כמו כן האירועים המתועדים משמשים את הפקחים והמנהלים לצורך שיפור המקצועיות וההתנהלות במפגש עם אזרח. נקודה נוספת וחשובה לא פחות, המצלמות מהוות ככלי הרתעתי בפני אזרחים שעשויים לנקוט באלימות. פקחי החברה לבטחון מתמודדים לא פעם עם תגובות נזעמות ולא צפויות של אזרחים שנקנסו, והדבר הוביל לתקיפות פקחים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסביר את המהלך: "אני דוגל בשקיפות, ותיעוד פעילות הפקחים הוא חלק מזה. גם הפקח וגם האזרח יודעים שהם מצולמים והדבר ישפיע על התנהלות טובה יותר לשני הצדדים".

עוד מסבירים בעירייה כי רישות מצלמות ברחבי העיר מגביר את תחושת הביטחון. נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מצביעים על תחושת בטחון גבוהה מצד תושבי העיר שבה כ-1400 מצלמות פזורות ברחבי העיר. בעירייה מקווים שמצלמות הגוף שנושאים הפקחים יגבירו את הביטחון הן של התושבים, שיודעים שכל צעד של הפקח מתועד, וכאמור הן של הפקחים שכעת מצוידים בכלי הרתעה נוסף. סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, הוסיף: "בתום כל משמרת, יועברו הסרטונים מהמצלמות לשרת בחברה לבטחון. היו לא פעם מקרים שתושבים טענו שהפקחים התנהגו לא כשורה, כעת נוכל לבדוק את כל הטענות ונפעל בהתאם". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף כי הוא רואה במהלך כלי לשיפור רמת השירות של עובדי החברה לבטחון.

צילום: באדיבות העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות