דף הבית / חדשות העיר ראשי / "המראות והריחות קשים מנשוא"

"המראות והריחות קשים מנשוא"

רונן דמארי

 

בפנייה שהעבירו ההורים למינהל החינוך מכותבים בין היתר גם ראש העיר, רז קינסטליך וממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך, עו"ד ליאל אבן-זהר, נטען כי מצב התברואה בשירותים הנו מתחת לכל ביקורת ובשל כך נדרשת התערבות דחופה של העירייה בנושא.

במכתב נאמר בין היתר: "אני פונה אליך בשם הורי תלמידים רבים לאור המצב התברואתי הירוד והקשה של שירותי בית הספר. מזה שבועות ארוכים ששירותי מתחם כיתות א' בבית הספר מהווים סכנה לבריאות ילדינו. מהשירותים עולה צחנה נוראית, הם מזוהמים ומטונפים באופן שאינו ניתן לתיאור. כאשר פנינו והערנו על כך נאמר לנו שצוות הניקיון עובד עד השעה 13:00, ושזו הסיבה למצב הקיים. כלומר, עד השעה 17:00 שעת סגירת הצהרון – איש אינו מנקה את המקום.

הורים שמגיעים לאסוף את ילדיהם בשעות אחר הצהריים מהצהרון, שנמצא במתחם כיתות א', עדים יום יום לצחנה וללכלוך.

יתרה מכך, השבוע פעלה במתחם קייטנת חנוכה. המראות והריחות בהם נתקלו ההורים בשעות הבוקר היו קשים מנשוא. כשפנינו וניסינו לברר מדוע אין מנקים את המקום, הובהר לנו שהמנקים מועסקים בימי הקייטנה בין השעות 9:00 עד 11:00. איך ילדינו אמורים להשתמש בשירותים במשך השעות הארוכות שהם נמצאים בקייטנה/צהרון, אם זה המצב שלהם? קשה להאמין שמדי יום ילדינו נחשפים לכאלה מראות וריחות ומסכנים את בריאותם ושאין כל הקפדה על ההיגיינה".

עוד נאמר במכתב: "אטי, אני פונה אליך בבקשה דחופה, אנא הביאי לשינוי המצב בהקדם האפשרי. נשמח אם נציג מטעמכם יגיע לביקורת במקום, כדי שיוכל לעמוד מקרוב על המצב התברואתי הירוד של השירותים".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "אכן התקבלו מספר פניות בנוגע לניקיון השירותים בבית הספר. מיד נערך בירור מול הנהלת בית הספר והקבלן. בסיום הבירור הוחלט לקנוס את הקבלן ולהזהירו שאם המצב לא ישתפר באופן מידי הוא יובא לשימוע בנושא. בשבוע האחרון השירותים נבדקו מדי יום והניקיון היה משביע רצון".

אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות