דף הבית / חדשות העיר ראשי / המצטיינים של עיריית ראשון לציון

המצטיינים של עיריית ראשון לציון

רונן דמארי

 

מאות עובדי עיריית ראשון לציון הגיעו הבוקר להיכל התרבות בעיר להרמת כוסית חגיגית לקראת החג ולטקס הענקת עובדים מצטיינים של העירייה. ראש העיר, חברי המועצה וכל בכירי העירייה הגיעו לאירוע החגיגי שכלל גם הופעת בכורה של חבורת הזמר של עובדי העירייה שהוקמה לראשונה לפני מספר שבועות ומופע של להקת המחול הייצוגית "נעורים".

רז קינסטליך, ראש העירייה שיבח את העובדים על תרומתם. "מאז כניסתי לתפקיד אני עמל על מהפכת השירות בעירייה ואני יכול לומר בגאווה שמרגישים את השינוי, אך כל זה לא יכול לקרות בלי שיתוף הפעולה שלכם העובדים. הקפידו על החיוך ועל תודעת השירות הגבוהה ביותר עבור התושבים, זה תפקידנו וזו חובתנו. אני מודה לכל אחת ואחד מכם על העבודה המסורה והתרומה לקידומה של העיר", סיכם קינסטליך.

מנכ"ל העירייה, חיים גליק, ראש מנהל משאבי אנוש, נתי לרנר, יו"ר הסתדרות מרחב ראשל"צ, זורי מזרחי ויו"ר ועדת הגמלאים, עמרם פרץ נשאו דברים ושיבחו את העובדים המצטיינים.

16 עובדים זכו בפרס העובדים המצטיינים: יוסי קטן ממנהל הנהלה, זהבה רמתי ומזל חג'בי ממנהל כספים, עופרה לוין ועופרה מסיקה מהמנהל לשילוב חברתי, אורן עקרוני ומשה שבתאי ממנהל איכות הסביבה, שמואל יוסף בידני, סיגלית חצרוני, מנחם רונית, רבקה סמוכה ועובדיה סמדר ממנהל החינוך, אסתר טובי ממנהל משאבי אנוש ורכש, אתי מרסיאנו ממנהל קהילה, יחזקל מעוז ממנהל שפ"ע, נופר טרבלסי ממנהל תכנון ובנייה.

 

עובדים מצטיינים
עובדים מצטיינים 2019. צילום: עידן גרוס
חבורת הזמר ראשון לציון. צילום: עידן גרוס
חבורת הזמר ראשון לציון. צילום: עידן גרוס
רז קינסטליך בטקס עובדים מצטיינים 2019. צילום: עידן גרוס
רז קינסטליך בטקס עובדים מצטיינים 2019. צילום: עידן גרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות