דף הבית / חדשות העיר ראשי / המועצה ה-16 של ראשון לציון הושבעה

המועצה ה-16 של ראשון לציון הושבעה

אמש התקיימה ישיבת מועצה חגיגית בה הושבעו ראש העירייה הנכנס, רז קינסטליך וחברי המועצה ה-16 של העיר. הישיבה החגיגית התקיימה בבית מכבי לעיני אולם מלא בתושבים שבאו לצפות בישיבה החגיגית. במסגרת הישיבה נפרדו מחברי המועצה ה- 15 ומראש העירייה היוצא דב צור. בנוסף הציג יו"ר ועדת הבחירות, מר דוד אלימלך, את תוצאות האמת בהצבעה למועצת העיר ולרשות העיר. מאיר ניצן, ראש העיר המיתולוגי כיבד גם הוא בנוכחותו.

ראש העירייה היוצא דב צור בירך חברי המועצה הנכנסים ואת ראש העירייה הנכנס, רז קינסטליך."אתה ראש העיר השלישי שהוא יליד ראשון. אני יודע שכמוני זאת הגשמת חלום עבורך. האתגר העומד בפניך הוא גדול אך מרתק. הצלחתך חשובה לי כתושב ואני מאחל לך הצלחה מלוא החופן", ציין צור.

ראש העירייה הנכנס, רז קינסטליך, הודה לראש העיר היוצא דב צור." אני מודה לך בשמי ובשם תושבי העיר על תרומתך הגדולה לראשון לציון וכן על הנדיבות שהפגנת כלפיי מאז התבררו תוצאות הבחירות."
עוד הוסיף בנאומו, "הבטחתי במהלך מערכת הבחירות שהעירייה החדשה בראשותי תשקול בכל החלטה שתקבל את טובת תושבי ראשון לציון בלבד. כך הבטחתי וכך יהיה. כל החלטה הנוגעת לפיתוח, בנייה; מסחר; חינוך;ניהול כספי הציבור ועוד;תתקבל מתוך מחשבה אחת בלבד: האם היא מועילה לאיכות החיים של תושבי ראשון לציון. העירייה בראשותי תתנהל בשקיפות, כנות ופתיחות. אנהל קשר ישיר ובלתי אמצעי עם התושבים. כך הבטחתי וכך יהיה. אינני רואה עצמי מורם מעם. להפך: אני רואה עצמי משרת ציבור. חבריי חברי המועצה, היום אני אומר לכם שהאתגרים הניצבים בפנינו הם רבים, רציניים ואמתיים. ההתמודדות עמם לא תהיה קלה. ההתמודדות עמם גם לא תהיה קצרה. אבל אנחנו נתמודד איתם – ונוכל להם. כדי להגשים אותם נעבוד קשה, מסביב לשעון. לכל תחום אליו נביט, יש עדיין עבודה לעשות. בחינוך, בתשתיות, בפקקים, בשירות לתושב. אנו נבצע מספר פעולות מהירות ואמיצות."
ראש העירייה הנכנס קרא להרחיב עוד את שורות הקואליציה. "אני אופטימי לקראת השינוי הגדול שנחולל בעיר. בכוחנו לעשות את השינוי המיוחל – ובגדול. אנחנו נגבור על כל מעצור. לשם כך, חובה עלינו להיות נחושים ומאוחדים. זו הסיבה לשאיפתי המוצהרת לכונן בשעה זו קואליציה רחבה שתאחד כמה שיותר כוחות מקרב נציגי התושבים במועצת העיר. למי שטרם הצטרף לקואליציה – אני אומר בכנות: עדיין לא מאוחר.
אני רואה באחדות את צו השעה ומשום כך השקעתי, מאז ניצחוני בבחירות, לילות כימים על מנת להרכיב קואליציה רחבה ככל שניתן.

בנוסף נשאו דברים ראשי סיעות המועצה ה-16: ליאל אבן זוהר, מוטי עג'מי, מקסים בביצקי, הרב אריה כהן, אסף דעבול, אתי מתתיהו, שמואל ג'מיל, אילנית הרוש, יבגני ברחמן, יוסי חממי, איתן שלום, מיכל קלדרון ודורון אוזן.

 

צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות