דף הבית / חדשות העיר ראשי / "החשש שיגיעו פחות מצביעים"

"החשש שיגיעו פחות מצביעים"

רונן דמארי

במהלך השבועות האחרונים עמלו הפעילים בעיקר על עבודת שטח על מנת להגיע לכמה שיותר מצביעים פוטנציאלים באחד הסניפים הגדולים של המפלגה במדינה. יו"ר הסניף המשנה לראש העיר, יוסי חממי אמר השבוע ל"גל גפן": "אנחנו למעשה כבר ערוכים למערכת הבחירות, אני כיו"ר המטה דאגתי שכל האנשים צוותו לקלפיות ולכל המתחמים, יש לנו קשר עם המטה המרכזי. יהיו ביקורים במשך כל יום הבחירות של שרי הממשלה וחברי הכנסת מטעם הליכוד, לעודד את כל אנשי המחנה הלאומי לבוא ולהצביע. זוהי הזדמנות להשמיע קריאה לכל תושבי ראשון לחזור על הפעולה של הבחירות הקודמות ולהצביע כפי שהצביעו בפעם הקודמת".

-יש חשש שאחוזי ההצבעה יירדו משמעותית?

"החשש הסטטיסטי הוא שיגיעו פחות מצביעים, אני חושב שבראשון יישאר אותו ממוצע ואני לא חושב שתהיה ירידה בשיעור ההצבעה היות ובראשון יש תרבות של מצביעים ותמיד היה אחוז שיעור דומה במהלך כל תקופות הבחירות".

-מה אתה יכול לספר על האווירה ברחוב?

"מה שאנחנו מרגישים זה שיש שיתוף פעולה, אבל יש גם תחושה שיש יותר אגרסיביות אנחנו רואים את זה בעיקר מהמחנות האחרים. אנחנו סובלים בצורה קשה מאוד מקריעת שלטים בהרבה מקומות עד כדי השגת גבול גם בתוך בתים פרטיים ועסקים תולשים שלטים, וזה לא היה במערכת הבחירות הקודמת. אני בכל אופן נתתי הנחיה ברורה לפעילים שלנו לא לתלוש בחזרה ולא להיכנס לעימותים. אנחנו תולים שוב שלטים וחבל שזה גורם לנזקים כלכליים. אני חושב שזה לא הגון ולא ראוי לתלוש שלטים".

-להערכתך קיימת אפשרות שבקדנציה הבאה ח"כ דוד ביטן ימונה לשר?

"היום אנחנו מסתכלים על תחזית שיש סיכוי של מעל לסביר שהתוצאות של הבחירות האלו יהיו שהמחנה הלאומי יהיה עם למעלה מחמישים אחוזים, וברגע שהליכוד ירכיב את הממשלה אני מאמין שתהיה לנו נציגות יותר בכירה. אני מאחל את זה לעצמנו כי בקדנציה הקודמת הרגשנו את הפעילות של הממשלה ושל השרים מטעם הליכוד שסייעו לעיר הזו וכמובן של דוד ביטן, שפעל לטובת העיר והרגישות שלו כלפי העיר מאוד מאוד גבוהה, זה נותן לנו יתרון מאוד חשוב כתושבים בעיר".

-מסר לסיום?

"אני מאמין שבסופו של דבר אנחנו במצב מאוד טוב בעשור האחרון ואני חושב שכדאי להמשיך. לא כדאי לחשוב על שינוי, אני אפילו לא יודע איזה שינוי כדאי לעשות כי אנחנו צריכים לשמור על מדינת ישראל, על כלכלה יציבה, על הנכסים שלנו. לא להיות אדישים כלפי התוצאות האלו וצריך להמשיך באותה התנופה להימנע מזעזועים שיכולים לגרום לנו לנזקים".

יוסי חממי. צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות