דף הבית / חדשות העיר ראשי / החברה לבטחון: תחל האכיפה בחניות המיועדות לנשים בהריון ולהורים עם עגלות

החברה לבטחון: תחל האכיפה בחניות המיועדות לנשים בהריון ולהורים עם עגלות

חניות המיועדות לנשים בהריון ולהורים עם עגלות
חניות המיועדות לנשים בהריון ולהורים עם עגלות. צילום: החברה לבטחון וסדר ציבורי

החברה לבטחון וסדר ציבורי מודיעה על התחלת האכיפה בחניות המיועדות לנשים בהריון ולהורים עם עגלות. כזכור, לפני כחצי שנה, הכשירה העירייה מספר חניות ברחבי העיר, רובן ככולן בסמיכות לקופות חולים וטיפות חלב, עבור נשים בהריון והורים עם עגלות.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנו יודעים שהורים עם עגלות ונשים בהריון מתקשים, לא פעם, לאתר חנייה בסמוך לקופת החולים, ואנו,כחברה, צריכים לדעת לתת קדימות לאלו שזקוקים לחניות אלו. המהלך נועד להקל ולהבטיח את שלום ההורים שזקוקים לחניות אלו וכמובן את שלומם של היקרים לנו מכל". יש לציין כי המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, הוא זה שהעלה את ההצעה, שהתקבלה בסופו של דבר במועצת העיר.

החניות מסומנות בצבע אדום ומוצב לידן תמרור מתאים. מי שיכול לחנות בחניות מיוחדות אלו הם בעלי "תו נולד". הזכאות לתו נולד היא להורים לתינוקות: נשים בהריון החל מחודש רביעי או הורה מדרגה ראשונה לילד עד גיל שנה בין אם במסגרת לידה, אימוץ, פונדקאות וכו'. לצורך הוצאת התו, על התושב להיות בעל תו תושב/דייר תקף ולהציג אישור רפואי או אישור ממשרד הפנים/ביטוח לאומי, בהתאם לבקשה.

עם פרסום הקצאת החניות, התקבלו פניות אוהדות רבות וכן גם הארות וטענות על תושבים שתופסים חניות אלו ואינם בעלי "תו נולד". כאמור, זו הסיבה שהחלה עתה האכיפה.

חניות המיועדות לנשים בהריון ולהורים עם עגלות
חניות המיועדות לנשים בהריון ולהורים עם עגלות. צילום: החברה לבטחון וסדר ציבורי

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, אמר: "בחצי השנה האחרונה, קיבלנו פניות רבות מתושבים שמודים לנו על הקצאת החניות. ראינו שהחניות עונות על המענה שאליו כיוונו, הורים עם עגלות ונשים בהריון, שלעיתים מגיעים ילדים קטנים, לעיתים חולים, והקרבה לקופת החולים מקלה עליהם במעט".

להנפקת התו יש להגיש בקשה, בצירוף המסמכים הרלוונטיים ל[email protected] או לפנות ישירות למשרדי החברה לביטחון, ברחוב ז'בוטינסקי 61, ראשון לציון.

לתשומת לבכם:​​

  • התו יונפק להורה אחד (לרכב אחד) ויהיה בתוקף במשך שנה ממועד ההנפקה. הורה שיציג אישור ממשרד הפנים/ביטוח לאומי לאחר לידה, יהיה זכאי לתו עד מלאת שנה לילדוהתו יונפק לאחר אישור הב​​קשה. תווים שהונפקו בטרם תחילת האכיפה במקומות המיועדים לחניה, יוארך תוקפם, כך שהזכאות לשנה לא תיפגע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות