דף הבית / חדשות העיר ראשי / הבחירות בפתח: גנץ ואשכנזי ביקרו בראשון לציון

הבחירות בפתח: גנץ ואשכנזי ביקרו בראשון לציון

מטה כחול לבן בעיר אירח במהלך השבוע החולף את יו"ר המפלגה והמועמד לראשות הממשלה בני גנץ בכנס אליו הגיעו מאות תושבים באולם מופת בעיר. קודם לכן התארח בעיר גם בכיר המפלגה גבי אשכנזי שסייר במקומות הבילוי ברחוב רוטשילד.

במפלגה הביעו שביעות רצון מההיענות כנס במהלכו זכו התושבים לשאול שאלות ולקבל תשובות.

בכנס נכחו ראש העיריה רז קינסטליך, ממלאת מקומו ליאל אבן זוהר, סגן ראש העיריה אבי חיים וחברי המועצה מטעם כחול לבן איתי מתיתיהו והדס הכהן.

לאירוע הגיעו גם מספר פעילי ליכוד שלא נכנסו לאולם אולם קראו קריאות ביניים בשעה שדבריו של גנץ הוקרנו על מסך טלוויזיה חיצוני.

סולרסקי עם גנץ. צילום: פרטי
סולרסקי עם גנץ. צילום: פרטי

אמיר סולרסקי יו״ר מטה כחול לבן בראשון לציון, אמר ל"גל גפן": "אני גאה ביותר בפעילים הרבים שעובדים ללא הפסקה בנחישות, במרץ ובמקצועיות ראויה לשבח. אין ספק שבני גנץ וגבי אשכנזי אנשים מרשימים והם תוספת כוח משמעותית למדינתנו ועם יאיר לפיד הכוח המניע במפלגת כחול לבן מהווים אלטרנטיבה שלטונית ראויה. לפיד אומנם לא היה רמטכ״ל אבל יש לו את הצבא הכי גדול. הם יובילו את המדינה למקום לו היא ראויה. מכובד מאוד שראש העיריה כיבד את האירוע בנוכחותו ועל כך ברצוני להודות לרז, לליאל , לאבי חיים ולכל באי הכנס".

מה לגבי פעילי ליכוד שהפריעו להתנהלות בכניסה לאירוע?

"מותר להם להפגין ולחלוטין שום פעילות כזו או אחרת תקלקל את היחסים הנהדרים והמצוינים שיש בראשון לציון בין מפלגת כחול לבן ובין מפלגת הליכוד.

כשראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים כנס בראשון לציון פעילי כחול לבן לא יגיעו להפריע באירוע. אם מישהו לא בסדר זה לא בהכרח אומר שגם אנחנו לא נהיה בסדר".

כתב: רונן דמארי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות