דף הבית / חדשות העיר ראשי / האם יוכרז סכסוך עבודה בעירייה?

האם יוכרז סכסוך עבודה בעירייה?

רונן דמארי

 

לאחרונה הורה ראש העיר על איחוד שני אגפים בחברה לביטחון, אגף החנייה ואגף הסיור לאגף אחד. במסגרת המהלך הועבר מתפקידו חבר ועד בכיר ולדברי גורמים בכירים בעירייה, קיימת סבירות גבוהה לכך, שבעובדה זו נעוצה הלוחמנות שגילה לפתע כהן.

בהודעה שהועברה לעובדים נאמר: "חברים יקרים, רוני מבקש לעדכן אתכם שהוועד התחיל הליך של בקשה להכרזה על סכסוך עבודה בגין ביטול אגף בחברה לביטחון, ללא תיאום והסכמת ועד העובדים. פרטים נוספים יובאו בנושא בהמשך".

"מדובר בחיסכון. פחות משכורות של מנהל אגף, סגן מנהל אגף, מזכירת אגף, הוצאות רכבים. עובדי העירייה חשובים לראש העיר אך גם הקופה הציבורית"

יצוין כי כהן, העומד בראשות הוועד מזה כ -15 שנה, לא הרבה לנקוט בצעדים שכאלו במהלך שנות כהונתו ומדובר במהלך חריג שהעלה תהיות גם בקרב חלק מחברי הוועד. אחד מהם אמר ל"גל גפן": "אני לא מאמין שרוני יעשה משהו בסופו של דבר, כשפיטרו עובדי עירייה הוא לא עשה כלום, עכשיו הוא מתעורר? אני בעד לדבר, יש על מה לדבר עם ראש העיר החדש, שינויים זה דבר לגיטימי".

גורם בעירייה הדגיש כי ההחלטה לאיחוד האגפים התקבלה כבר בשנת 2015 ומיושמת רק כעת, במסגרת יישום מדיניותו של קינסטליך להתייעלות ולחיסכון בכספי ציבור. עוד מציין הגורם כי המהלך יוביל לעבודה יותר תכליתית של הפקחים, שכעת גם יסיירו וגם יעסקו באכיפה במקביל: "מדובר בחיסכון. פחות משכורות של מנהל אגף, סגן מנהל אגף, מזכירת אגף, הוצאות רכבים. עובדי העירייה חשובים לראש העיר אך גם הקופה הציבורית".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את המכתב. יחד עם זאת, נבהיר כי ראש העירייה נחוש לקדם התייעלות במערכת העירונית. ההמלצה לאיחוד האגפים התקבלה כבר ב -2015 ותכליתה לחסוך בכספי ציבור ולייעל את אופי הפעילות בחברה לביטחון".

 

התייחסותו של יו"ר ועד העובדים, רוני כהן, לא התקבלה עד למועד סגירת הגיליון.

בניין העירייה. צילום: באדיבות העירייה

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות