דף הבית / חדשות העיר ראשי / גני ילדים וחטיבה צעירה ברוח מונטסורי החל משנת הלימודים הקרובה

גני ילדים וחטיבה צעירה ברוח מונטסורי החל משנת הלימודים הקרובה

רונן דמארי

 

עיריית ראשון לציון תפתח החל משנת הלימודים הקרובה, תש"ף,  גני ילדים, לגילאי 3-4 וחטיבה צעירה, גילאי 5-6 ברוח מונטסורי בבתי הספר 'רקפות' , בשכונת רקפות המוקמת במזרח העיר ובביה״ס אומנויות, בשכונת נאות אשלים במערב העיר. שיטת מונטסורי הינה גישה חינוכית לילדים המבוססת על סביבת למידה חופשית.

רז קינסטליך, ראש העירייה: "כחלק מתפיסת החינוך המגוונת ועל מנת להנגיש שיטות חינוך נוספות, היינו קשובים לרצונם של ההורים ואני שמח שבתקופה  כל כך קצרה נענינו בחיוב ע"י משרד החינוך והבאנו בשורה להורים והילדים. אני מודה לכל העוסקים במלאה ומבטיח כי נמשיך להנגיש את החינוך והערכים במגוון שיטות עבור ילדי העיר".

עו״ד ליאל אבן-זהר מ״מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך והתרבות: ״עיריית ראשון לציון מעוניינת בחינוך חדשני, מכיל ומוביל, עבור ילדינו, ובחירה של ההורים בחינוך ילדיהם היא חלק מהאג׳נדה שלנו. בשנת הלימודים תש״פ יפתחו בתי ספר וגנים ברוח מונטסורי בשני חלקי העיר-במזרח ובמערב. אנחנו מברכים את שותפינו במשרד החינוך על הנכונות והשותפות ואת ההורים בעמותת ״לגעת בקשת״ על היוזמה לחינוך ייחודי, ובטוחים שזה עוד נדבך בהפיכתה של ראשון לציון לעיר המובילה בחינוך בישראל".

 

רז קינסטליך. צילום גיא קרן
רז קינסטליך. צילום גיא קרן

רז קינסטליך, ראש העירייה: "היינו קשובים לרצונם של ההורים ואני שמח שבתקופה כל כך קצרה נענינו בחיוב ע"י משרד החינוך והבאנו בשורה להורים והילדים"

תוואי הרכבת הקלה
ליאל אבן זהר צילום : עידן מעוז

ליאל אבן זהר: "אנחנו מברכים את שותפינו במשרד החינוך על הנכונות והשותפות ואת ההורים בעמותת ״לגעת בקשת״ על היוזמה לחינוך ייחודי"

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות