דף הבית / חדשות העיר ראשי / גאווה ראשונית : סגן א' מראשון לציון סיים קורס מכונאים מוטסים

גאווה ראשונית : סגן א' מראשון לציון סיים קורס מכונאים מוטסים

רונן דמארי

 

סגן א'. צילום: דובר צה"ל

ביום חמישי מסתיים קורס מכונאים מוטסים מספר 43 של חיל האוויר. בין מסיימי הקורס גם סגן א' מראשון לציון שסיים בהצלחה את הקורס המורכב שארך שמונה חודשים וחולק לשלושה שלבים. בסך הכל סיימו את הקורס עוד ששה מכונאים ומכונאית אחת. עם סיום הקורס הוא צפוי להשתלב כמכונאי מוטס במסוק הינשוף באחת הטייסות המבצעיות של צה"ל.

המכונאי המוטס הינו חלק מצוות האוויר הנכלל במסוק. הוא איש המערך הטכני המאומן בטיפול בתקלות, בביצוע סבב אחזקה וקיום בדיקות כתנאי להמשך המשימה, כאשר המסוק מחוץ לבסיס האם.

סגן א' (23) הוא האח האמצעי במשפחה בת שלושה אחים – אחותו הבכורה היא שני (28) ואחותו הקטנה היא לורין (22). אימו, מולי (48) היא קוסמטיקאית ואביו, יצחק (56) הוא איש מכירות בעולם המתכות. א' התחיל את שירותו כטכנאי במוסך ינשוף אשר בפלמחים. במהרה הפך לראש צוות ושאף להיות מכונאי מוטס, שם הבין לעומק את משמעות ומהות התפקיד.

הוא מספר כי חלומו להיות מכונאי מוטס התחיל עוד בבית הספר כאשר התחיל את לימודיו בכיתה י' כשוחר בבית הספר "הולץ חיל האוויר" בתל אביב וסיים כהנדסאי מכונות תעופה. לאחר זמן קצר כטכנאי במוסך, א' יצא לקורס קצינים טכניים והתחיל את תפקידו הראשון כקצין בטייסת 124 "החרב המתהפכת".

לדבריו, הקורס בנה ועיצב את דמותו מקצה לקצה, גיבש ופיתח את המחשבה להתמודד עם תנאי לחץ ומצבי קיצון: "לכל אדם יש את היכולת לתרום למדינה ולאזרחיה, חשוב מאוד שכל אחד יעשה את מה שטוב בו ואת המקסימום שהוא יכול, אני ממליץ לצאת לקצונה ולקחת חלק בפיקוד והובלת אנשים. חשוב לזכור כי שאנו מקריבים את עצמנו, ישנם אנשים שמקריבים באותה מידה על מנת שאנו נהיה מאושרים ונגשים את חלומותינו".

א' ביקש להודות למפקדים ולמשפחה אשר האמינו בו מתחילת דרכו, הקשיבו לו, ספגו את הקשיים שלו ודחפו אותו על מנת להגשים את חלומו.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות