דף הבית / חדשות העיר ראשי / בשורה משמחת לעובדי עיריית ראשון לציון

בשורה משמחת לעובדי עיריית ראשון לציון

רונן דמארי

 

גודל העיר קובע: במשרד הפנים אישרו השבוע כי על פי בירור שנערך בנושא, עיריית ראשון לציון יכולה לשנות את דרגת שכר הבכירים ברשויות המקומיות בהתאם לגודל האוכלוסייה ברשות, וזאת בהתאם לנתונים המתפרסמים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. עם זאת הודגש כי השינוי חייב להתבצע על פי הכללים וההנחיות המפורסמים באתר משרד הפנים. בכך צפויה העירייה להצטרף לשלוש הערים הגדולות המדינה – ירושלים, תל אביב וחיפה ששכר העובדים הבכירים בהן גבוה מיתר הרשויות המקומיות במדינה.

ראש העיר רז קינסטליך, החליט להמתין עם העלאת המשכורות עד לתחילת השנה הבאה על מנת שלא להכביד על הוצאות הקופה הציבורית, במהלך שצפוי לחסוך סכום כספי משמעותי

 

בתוך כך, ממידע שהגיע ל"גל גפן" עולה כי ראש העיר רז קינסטליך, החליט להמתין עם העלאת המשכורות עד לתחילת השנה הבאה על מנת שלא להכביד על הוצאות הקופה הציבורית, במהלך שצפוי לחסוך סכום כספי משמעותי.

גורם בכיר בעירייה אמר השבוע ל"גל גפן": "ראש העיר נוהג בצורה אחראית ולא מעוניין להוסיף הוצאות על הוצאות השכר הגבוהות ממילא לשיטתו. זה לא סוד שהוא סבור כי הוצאות השכר העירוניות גבוהות והוא מנסה כל העת למצוא דרכים לצמצם אותן".

מי שפחות אהבו את ההחלטה מטבע הדברים הם העובדים ששכרם צפוי לעלות. אחד מהם התייחס לנושא ואמר: "מדובר בזכויות שמגיעות לנו, ואף אחד בכלל לא מדבר איתנו עליהן. אנחנו גם לא יודעים אם נקבל העלאה בשכר בינואר או שפתאום יחליטו לדחות את ההעלאה בעוד שנה. איפה ועד העובדים בכל הסיפור הזה? למה לא שומעים אותו? מישהו צריך לדאוג לזכויות של העובדים שמשרתים את הציבור".

 

יו"ר ועד העובדים, רוני כהן, לא מסר את תגובתו.

 

בניין העירייה. צילום: באדיבות העירייה
אילוסטרציה

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות