דף הבית / חדשות העיר ראשי / בשורה משמחת לנזקקים תושבי ראשון לציון

בשורה משמחת לנזקקים תושבי ראשון לציון

רונן דמארי

 

קאנטרי ההסתדרות פועל על שטח של העירייה ולכן משלם מדי שנה דמי שימוש. השנה הוסכם כי דמי השימוש יכללו תשלום עבור דמי שימוש וכרטיסי כניסה ומנויים, אותם העירייה תחלק למשפחות המטופלות במינהל לשילוב חברתי. אבי חיים שדן בנושא עם הנהלת הקאנטרי, הגיע עמה לסיכום לפיו היא תעביר כמות גדולה יותר של כרטיסים ו -16 מנויים משפחתיים שישמשו את כל בני המשפחה הגרעינית שתקבל אותו וזאת לרווחת תושבי העיר שידם אינה משגת לרכוש אותם. יצוין כי ההסכם עם "החברה למרכזי תרבות וספורט" (קאנטרי ההסתדרות) קיבל את ברכתו של ראש העירייה רז קינסטליך.

במתחם הקאנטרי המשתרע על פני 20 דונם, המבקרים יכולים ליהנות מבריכות שחייה, חיצונית, מקורה, בריכה לפעוטות, סאונות, ג’קוזי איכותי, חדר כושר ענק ומאובזר, אולם ספינינג, אולמות חוגים, מגרשי ספורט, חדר כושר מיוחד לילדים, ג’ימבורי, משחקיית מולטימדיה ובנוסף, ממגרש סקווש איכותי ומקצועי.

המנוי כולל השתתפות בחוגים, בריכות, חדר כושר, סאונות, ג'קוזי, ג'ימבורי, מגרשי ספורט וכל מה שהמקום מציע למשתתפים. המנוי מקנה כניסה חופשית בכל השנה לכל המשפחה. מעבר לזה, קיבלה העירייה אלף כרטיסים בודדים שגם אותם תחלק במהלך השנה למטופלי רווחה על פי קריטריונים שיקבעו מראש במינהל לשילוב חברתי.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, אמר השבוע ל"גל גפן": "אני מודה למנכ"ל הקאנטרי-אריה אור ולמנהל הקאנטרי- דורון דנינו על הנכונות ושיתוף הפעולה שבסופו של דבר המרוויחים הם תושבי העיר, שמתמודדים מדי יום עם קשיים ומחסור. הבילוי בקאנטרי מעניק להם הפסקה נעימה ממירוץ החיים שבה הם יכולים להעניק לילדיהם ליהנות כמו כולם. תודה כמובן לראש העירייה, רז קינסטליך, שרואה לנגד עיניו את טובת המשפחות ואפשר לנו להגיע להסכם זה".

אבי חיים. צילום: רונן דמארי
אבי חיים. צילום: רונן דמארי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות