דף הבית / חדשות העיר ראשי / ברקוביץ' נפרד מראשון

ברקוביץ' נפרד מראשון

רונן דמארי

במכתב שהעביר הערב אייל ברקוביץ' לראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, בשם עמותת ההתאגדות לתרבות גופנית הפועל ראשון לציון, המחזיקה בזכויות הניהול וההפעלה במועדון, הודיע ברקוביץ' כי מספר אנשי עסקים בראשותו של איש העסקים רביד אוזלבו, מעוניינים להחליף באופן מיידי את מלוא חברי העמותה הקיימים, "באופן שלאחר סיום תהליך החלפת החברים בעמותה, מלוא חובות, התחייבויות וזכויות העמותה יעברו לניהולם ולטיפולם ובכלל זה החובות, ההתחייבויות והזכויות במועדון לרבות בכל הנוגע להסכם בין העירייה ובין העמותה", כך לשון המכתב.

כזכור ראש העירייה, רז קינסטליך, נפגש עם ברקוביץ' והצהיר בפניו כי הוא מעוניין שקבוצת הכדורגל תתמודד על עלייה לליגת העל ותהיה בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. השניים סיכמו ברוח טובה כי ברקוביץ' ייפרד מראשון לציון ויביא רוכש שיהיה מקובל על הצדדים.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "ראוי שלעיר כמו ראשון תהיה קבוצה בליגת העל. כאחד שהספורט קרוב לליבו אני שואף להצלחתו של המועדון וחותר לכך שראשל”צ תוביל בכדורגל כמו עם קבוצות הכדוריד וקבוצת מכבי ראשל”צ בכדורסל. אני מודה לאייל ברקוביץ' על היושרה, הכנות והמאמץ במציאת בעלים לקבוצה".

רז קינסטליך. צילום גיא קרן
רז קינסטליך. צילום גיא קרן
אייל ברקוביץ. צילום דאבל פס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות