דף הבית / חדשות העיר ראשי / "איריס מותירה אחריה חותם משמעותי"

"איריס מותירה אחריה חותם משמעותי"

רונן דמארי

איריס כגן הודיעה השבוע כי תסיים את עבודתה בעירייה לאחר 30 שנים "של הגשמה, יצירה, השפעה ומנהיגות, שנים בהן יצרנו יחד יש מאין והקמנו קהילה מדהימה של נשים שכולן- מנהיגות, שוות ומעורבות".

בהודעה שהעבירה לנשות העיר היא ציינה בין היתר: "ב -30.8 אסיים 30 שנות זכות בעיריית ראשון לציון, שנים שהותירו אותי מלאת הוקרה על אין סוף הזדמנויות לעשייה משמעותית למען מטרות נעלות, יצירת הווה מוצלח ובעת ובעונה אחת בניית עתיד מזהיר. יחד יצרנו קהילה באלף גוונים, שמהווה רשת תמיכה וביטחון לנשים, במקביל ליצירת מרחבי צמיחה במגוון נושאים הקשורים לחוויית החיים של נשים במרחב הפרטי והציבורי. קהילה אחראית שלא רק תובעת את זכותה לשיוויון, אלא מייצרת, יוזמת ומנהיגה שינוי חברתי. הייתה לי זכות גדולה לחלום להגשים ולהיות נוכחת יחד איתכן לפלא הזה שהתרחש למול עינינו, יום יום שעה שעה. זה הזמן להודות לכן על הדרך ועל התוצאה הייתן לי מפגן של חברות אמת, חוכמה, מקצוענות, תמיכה, מרחב לצמיחה ולשותפות. אני לא עוזבת, רק נעה אל עבר מרחבים חדשים, אל מחוזות שטרם צעדתי בהם. אמשיך להיות חלק ממפעל חיי -רשת נשים ואלווה מיזמים ופרויקטים מנקודת מבט שונה, עם לב פתוח ונפש חפצה".

עו״ד ליאל אבן-זהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה שאחראית גם על מעמד האישה בעיר: ״איריס מותירה אחריה חותם משמעותי בנושא קידום שוויון מגדרי בראשון לציון, והרבה הצלחות ומיזמים: מרכז נשים תוסס, רשת נשים נרחבת ואקטיביסטית שפועלת במגוון תחומים, מרכז זכויות נשים פעיל ומתרחב, ועירייה שבה גם הניהול התקציבי נעשה באופן מודע למגדר. המודל של ראשון לציון כרשת נשית, שאיריס קידמה, נלמד היום על ידי רשויות ברחבי הארץ. ‏ומשהו אישי: מעבר להיותי ממונה על התיק היום, השתתפתי בבחירתה של איריס לפני כעשור לתפקידה כיועצת ראש העירייה, ולפני כשנתיים, הענקתי לה בסיפוק, בתפקידי אז כמנכלית עמותת כ״ן, את אות השוויון המגדרי, על הגעה לשוויון בין נשים לגברים בתפקידים סטטוטוריים בעיריית ראשון לציון. ‏מאחלים לאיריס המשך עשייה פוריה, ואנחנו לא באמת נפרדים, כי היא הבטיחה שתמשיך להתנדב עימנו בעיר בנושאים הקרובים לליבה״.

איריס כגן
תוואי הרכבת הקלה
ליאל אבן זהר
צילום : עידן מעוז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. דינה גרנובסקי

    איריס בהצלחה רבה יקירתי !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות