n
דף הבית / חדשות בת-ים / פסטיבל מחול עכשווי, מגיע לבת ים

פסטיבל מחול עכשווי, מגיע לבת ים

עיריית בת-ים בשיתוף עם מרכז כלים לכוריאוגרפיה שמחה להזמין את תושביה לפסטיבל כלים 2022. חמישה ימים של תרבות ומחול עכשווי.

פסטיבל כלים תמונה4 צילום תמר לם
צילום: תמר לם

עיריית בת-ים שמחה להזמין את תושביה לפסטיבל כלים 2022 שייערך בין התאריכים 17-21.05.22 במרכז כלים לכוריאוגרפיה, ברחוב יצחק נפחא 2. הפסטיבל הינו חגיגה של תרבות ומחול עכשווי וכולל שישה מופעי בכורה, ארבעה אירועי שיח ועוד שלל אירועים מיוחדים.

פסטיבל כלים תמונה3 צילום תמר לם

הפסטיבל שנערך כל שנה בבת-ים, שואף השנה לקיים מרחב לכוריאוגרפיה עכשווית, שמצד אחד שוהה ומשתהה במחוזות הלא ממופים והניסיוניים, אך בו זמנית גם שואפת לתקשר החוצה ולהזמין בנדיבות פנימה, כי למעשה הכוריאוגרפיה מבקשת להתרחב, להתרחב לתוך מדיומים משיקים וללבוש צורות רב תחומיות וכן להתרחב תחת מבט חדש של עוד אנשים שיעצבו אותה. כמו כן, היא שואפת להתרחב דרך גופים נוספים שיחוו אותה ויתנהלו בתוכה.

תושבי בת-ים היקרים, הפסטיבל השנה עושה מקום של כבוד לכם ומזמין אתכם להצטרף פנימה, עם מופעים של תושבים ותושבות מכל הגילאים ושיתופי פעולה עם מוסדות מחול מובילים בבת ים. בואו לחוות את הפסטיבל!

פסטיבל כלים תמונה1 צילום תמר לם

אז מה בתוכנית:

תושבי בת-ים נמצאים בחזית הפסטיבל ומובילים אותו: נשים בגיל השלישי תושבות בת-ים יופיעו ביום שלישי 17.5 בכנס 'כוריאוגרפיה וקהילה' במסגרת פרויקט 'רקדי' בהנחיית הכוריאוגרפים שקד מוכיח ועומר עוזיאל.

ביום רביעי 18.5 יעלה מופע בשיתוף אנשים עם עיכוב שכלי התפתחותי תושבי בת-ים, במסגרת פרויקט 'כלי- עבודה' בהנחיית הכוריאוגרפים קים טייטלבאום ומורן יצחקי אברג'ל.

ביום חמישי 19.5 יופיעו נערות מבת ים במופעי היפ הופ של רקדניות "דאנס-איט" בניהולה של שני מחלב. מיד אחריהן תתקיים תחרות ברייקדאנס ואולסטיילס ארצית בשיתוף סטודיו "טאקירי" מבת ים. תחרות נושאת פרסים שבה כל אחד ואחת מוזמנים להשתתף. בסוף הערב מסיבה!

פסטיבל כלים תמונה2 צילום תמר לם

לוח זמנים של הפסטיבל:

יום שלישי ה-17.05.22 אירוע שיח: מחשבות על – כוריאוגרפיה וקהילה, כולל מבט לתהליכי היצירה של הפרויקטים 'רקדי' ו'מבט הדדי' | בר אלטרס | סיון שלצר אלכסנדרוביץ'

יום רביעי ה-18.05.22 סיון שלצר אלכסנדרוביץ' | קימ טייטלבאום ומורן יצחקי אברג'ל | בר אלטרס

יום חמישי ה-19.05.22 מופעי היפ הופ של רקדניות 'דאנס-איט' בניהולה של שני מחלב | תחרות ברייקדאנס ואולסטיילס ארצית בשיתוף פעולה עם סטודיו "טאקירי" | מסיבה!

יום שישי ה-20.05.22 מעיין כהן מרציאנו | עינב רוזוליו | אירוע שיח: מחשבות על  – כוריאוגרפיה ופרפורמנס

יום שבת ה-21.05.22 מעיין כהן מרציאנו | עדילי ליברמן | אירוע שיח: מחשבות על – כוריאוגרפיה וטיפול | עינב רוזוליו

    פסטיבל כלים תמונה5 צילום תמר לם

צילומים: תמר לם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות