n
דף הבית / חדשות בת-ים / השעות המסוכנות בחולון ובת ים

השעות המסוכנות בחולון ובת ים

לקראת המעבר לשעון חורף והחושך שיקדים בשעה, עמותת "אור ירוק" פרסמה את נתוני השעות המסוכנות ביותר בכבישים

ילדים גשם חורף צילום אור ירוק
צילום: עמותת אור ירוק

בסוף החודש תעבור ישראל לשעון חורף. זמן החשיכה יהיה ארוך יותר וימשך על רוב שעות אחר הצהריים. האם הזזת השעון תשפיע על הבטיחות בדרכים? על פי ניתוח של עמותת אור ירוק לנתוני הלמ"ס, עולה כי שעות אחר הצהריים הן השעות המסוכנות ביום שבהן מתרחשות הכי הרבה תאונות דרכים.

מהנתונים שניתחה העמותה עולה כי השעה המסוכנת ביום, בה הכי הרבה בני אדם נפגעו בתאונות דרכים בשנת 2020 היא 17:00-18:00 במהלכה נפגעו 1,336 בני אדם.

השעה בה מספר הנפגעים בתאונות דרכים בחולון היה הגבוה ביותר בשנת 2020 היא 13:00-14:00, במהלכה נפגעו 45 בני אדם. השעה השנייה במסוכנות בחולון היא 12:00-13:00, במהלכה נפגעו בתאונות בעיר 30 בני אדם.

השעה בה מספר הנפגעים בתאונות דרכים בבת ים היה הגבוה ביותר באותה השנה, היא 18:00-19:00, במהלכה נפגעו 34 בני אדם. השעה השנייה במסוכנות בבת ים היא 17:00-18:00, במהלכה נפגעו בתאונות בעיר 21 בני אדם.

רכב כביש גשם צילום עמותת אור ירוק

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "לאחר החלפת השעון לשעון חורף ישנן שעות רבות יותר של נסיעה בחשיכה, דבר המגביר את הסיכון למעורבות בתאונות דרכים. החשיכה מקשה על הראייה ועשויה להגביר את תחושת העייפות ולכך ישנה השפעה רבה על הבטיחות בדרכים.

הנהיגה בשעות החשיכה דורשת מהנהגים היערכות שונה וזה הזמן שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יגבירו את המודעות בקרב הנהגים לנהיגה בשעות החשיכה והכנת הרכב לחורף.

מן הנתונים עולה כי שעות אחר הצהריים הן המסוכנות ביותר במהלך היממה להיפגעות בתאונות דרכים ולכן במשטרה חייבים להגביר את הנוכחות והנראות בכבישים במיוחד בשעות המסוכנות. היערכות מוגברת מצידה של המדינה כבר עכשיו יכולה לצמצם את הסכנה להיפגעות בתאונות דרכים ולהציל חיים".

חורף כביש גשם צילום אור ירוק

צילומים: עמותת אור ירוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות