n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: תינוקת ננעלה ברכב ליד אזור התעשייה

בת ים: תינוקת ננעלה ברכב ליד אזור התעשייה

התינוקת ננעלה בשגגה לעיני אמה, כונני ידידים חילצו אותה בשלום

חילוץ רכב צילום ידידים סיוע בדרכים

(צילום תמונה: ידידים סיוע בדרכים)

היום (ראשון) בשעה 13:36 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה לעיני אמה בחניון ברחוב אורט ישראל בעיר בת ים.

אלדד רבי, ישראל אוחנה, רות שירה יעקובי, כונני סניף בת ים, יחד עם סמנכ"ל הארגון, לייזי שטרן, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. תוך זמן קצר חילצו בשלום את התינוקת מבלי לגרום כל נזק לרכב.

סמנכ"ל הארגון, לייזי שטרן, סיפר: "מדובר באמא שיצאה מהסופר ותוך כדי סידור הקניות נתנה את מפתחות הרכב לתינוקת. היא לחצה על לחצן הנעילה והרכב ננעל כשהיא לבדה בפנים.

כשהגעתי למקום אלדד רבי היה באמצע ניסיון פתיחה של הרכב, ולידו עמדה האם כשהיא מבוהלת. הרגענו את האמא והצטרפנו אליו בניסיונות הפתיחה. בסוג רכב זה הפתיחה מאתגרת מאוד וזה דורש מעט יותר זמן.

תוך כדי ניסיונות הפתיחה אב התינוקת הגיע עם מפתח רזרבי ופתח את הרכב. ב"ה חילצנו את התינוקת לשמחת הוריה, שלא הפסיקו להודות לנו על מהירות ההגעה למקום ועל ניסיונות החילוץ של בתם הקטנה.

אנו רואים שוב עד כמה חשוב להשאיר את מפתח הרכב ביד ולא להניח אותו או שלא לתת אותו לילד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55 (3)

בת ים מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות