n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: רכב איבד שליטה והתנגש בסועדים מחוץ לארומה

בת ים: רכב איבד שליטה והתנגש בסועדים מחוץ לארומה

15 פצועים אחת מהם במצב אנוש שישבו ב"ארומה" ונפגעו, פונו אל בית החולים וולפסון

תאונה ארומה צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש באיזור ישיבה של מסעדה ברחוב רוטשילד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים 15 פצועים, בהם: אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת ו-8 במצב קל. אחד הפצועים הוא נהג הרכב בן 78, שנפצע בינוני.

תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

צילום מזירת האירוע: דוברות משטרת ישראל

החובשים של מד"א חגי נתני ומעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, הרכב עלה המדרכה ופגע במספר שולחנות. אישה כבת 60 שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. נהג הרכב ישב באוטו כשהוא בהכרה ופצוע באורח בינוני ופצועים נוספים שנפגעו באורח קל התהלכו במקום. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו למקום בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים וולפסון."

מבית החולים וולפסון נמסר: "הגיעו לביה"ח וולפסון 15 פצועים. 3 פצועים נמצאים בחדר הלם – אחד מהם במצב קריטי ושניים במצב בינוני. צוות רב תחומי של ביה"ח מטפל כעת בפצועים"

אלכס בן 56, אחד הפצועים קל סיפר: "ישבתי בארומה בבת ים, לא שמתי לב ושמעתי צעקות, ראיתי רכב שנתן גז ברוורס ופשוט נתן לי מכה והעיף אותי. למזלי נפצעתי קל בלבד, קצת כאבים אבל אני בסדר"

המשטרה פתחה בחקירה אודות התאונה ובוחני התנועה של מחוז תל אביב חוקרים את נסיבות האירוע וחסמו את קטע הכביש, לצד איסוף ממצאים בזירה. על פי צילומי מצלמות האבטחה, הרכב יצא מחניה ברוורס ולפתע האיץ וחלקו האחורי פגע ביושבי המסעדה.

תאונה מסעדה פראמדיק צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות