n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: עשרות נשים הגיעו לתרום שיער לחולות סרטן

בת ים: עשרות נשים הגיעו לתרום שיער לחולות סרטן

ביום רביעי, 27.10.2021 הגיעו עשרות מתושבות העיר אל מרכז הצעירים "בתיה" לתרום משיערן לטובת עמותת "זכרון מנחם" כחלק מהמאבק למלחמה בסרטן.

תרומת שיער צילום מרכז הצעירים בתיה
צילום: מרכז הצעירים בתיה

יוזמה שנולדה מרצון של צעירה בת ימית אחת, אמילי מורגנשטיין שהחליטה לתרום את שיערה וגייסה את מרכז הצעירים "בתיה" ששמחו להפעיל את המתנדבים להפקת אירוע התרמה לעמותת "זכרון מנחם" כאן בבת-ים.

ממרכז הצעירים "בתיה" נמסר: "היה ערב מרגש ומיוחד, מדהים לראות את ההיענות הנרחבת של צעירים וצעירות, סטודנטים, בני שירות, אמהות ובנות, סבתות ונכדות שלקחו חלק. הדבר המרגש ביותר הוא שהכל התחיל מיוזמה של צעירה בת ימית והתרחב לכל כך הרבה אנשים. כולם יצאו עם חיוך רחב על הפנים ואנחנו שמחים שנתנו לערב המשמעותי הזה במה.

ההתרגשות והאופטימיות נצפו בעיני כולן. סבתא החולה במחלה הגיעה עם נכדתה, התרגשה למראה העשייה הברוכה והרצון לתרום למען החולים והחולות במחלה, נכדתה נועם רם מסרה: "זו לא הפעם הראשונה שאני תורמת, אבל הפעם היה לי חשוב לעשות את זה בשבילה, זו דרך להראות לה שהיא לא לבד".

אמא צעירה שהגיעה עם בתה שמסתפרת בפעם הראשונה וגידלה את השיער במיוחד לתרומה: "בכל פעם שיש הזדמנות לעשות משהו טוב אני בעד. היה לי חשוב שגם הבת שלי תיקח חלק, זה חינוך לראות את האחר ולעזור כשאפשר".

תרומת שיער זכרון מנחם צילום מרכז הצעירים בתיה

לנה לוי, צעירה מהעיר שהגיעה לתרום: "גידלתי את השיער המון זמן כדי לתרום, לא מצאתי אירוע תרומה וכבר קבעתי תור אצל הספר. פתאום ראיתי את הפוסט של עיריית בת ים וישר החלטתי שאני באה. כייף שיש דברים כאלה בעיר"

אמילי מורגנשטיין – סטודנטית מהעיר שביקשה לתרום את שערה רצתה לעשות את זה בגדול, לשם כך היא גייסה את מרכז הצעירים שהפיק את אירוע ההתרמה והייתה שותפה לכל אורך הדרך: "אני שמחה שהאירוע יצא לפועל והגיעו כל כך הרבה צעירים, כייף להיות צעירה במרכז ולראות שרעיונות שאתה נותן יוצאים לפועל ויש במה לצעירים בעיר".

גזירת השיער, תספורת ופן בוצעו ע"י הספרים אסי בן ישי ממספרת assimetric וברוריה דבורה מהמספרה של ברוריה שהתרגשו מהאירוע ושמחו לתרום מכישרונם למען העמותה.

שיער תרומה צילום מרכז הצעירים בתיה

צילומים: מרכז הצעירים "בתיה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות