n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: סיוע במחסור הגננות או בג"צ

בת ים: סיוע במחסור הגננות או בג"צ

ראש העיר צביקה ברוט, החליט להכנס לעובי הקורה בכל הנוגע לטיפול במחסור הגננות והסייעות ומתריע בפני משרד החינוך, טפלו בעניין או שנלך לבג"צ

ראש העיר צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
ראש העיר צביקה ברוט. צילום: דוברות עיריית בת ים

כבר תקופה ארוכה, נעדרות מידי יום גננות מגני הילדים בבת ים כמו גם בשאר חלקי הארץ, בשל מחסור כוח אדם. בבת ים, הוחלט לתגבר את גני הילדים בעובדי עירייה שמשלימים את החסר, אך זהו כמובן פתרון לא אידיאלי וזמני.

לראש העיר צביקה ברוט, נמאס. הוא פנה באופן ישיר אל משרד החינוך ואף העמיד אולטימטום לפתרון המצב לפני פנייה לבג"צ.

ברוט: "אם עד יום חמישי הקרוב משרד החינוך לא ימצא פתרון למחדל, נגיש בג״צ נגד המשרד בדרישה לוודא שגני ילדים בערים הגדולות לא יצטרכו להיסגר בגלל מחסור בכוח אדם.

יחד עם ידידי מ״מ ראש העיר אלי יריב, אנו נקרא לבית המשפט לחייב את המדינה לעשות כל שביכולתה, כולל שימוש במורות חיילות, בני ובנות שירות וכל פתרון אפשרי אחר – כדי לעצור את השערוריה המתמשכת הזו.

אם המדינה אינה יכולה לטפל בגני הילדים, עליה להעביר לנו ראשי הערים את האחריות על ניהול הגנים. אנחנו נדע, כפי שהוכחנו שוב ושוב, לנהל אותם בצורה אחראית ונכונה יותר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות