n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים מתגברת אכיפה נגד בעלי כלבים

בת ים מתגברת אכיפה נגד בעלי כלבים

השבוע יחלו צוותים של הפיקוח העירוני במבצע אכיפה נרחב ברחבי העיר של איסוף צואת כלבים

פקחית פיקוח עירוני צילום דוברות עיריית בת ים
צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

לאור התגברות תלונות התושבים למוקד העירוני בנושא האיסוף אחר הכלבים והכלבים המשוטטים הוחלט בעירייה לצאת במבצע רחב לאכיפת איסוף אחר הכלבים ומניעת שוטטות של בעלי חיים.

המבצע יתמקד בתושבים שלא אוספים את צואת כלביהם, כלבים משוחררים ומשוטטים – דברים הגורמים לפגיעה תברואתית ובטיחותית ברחבי העיר. האכיפה תתבצע ברחובות העיר ובגינות הציבוריות ברחבי העיר בדגש על מיקומי תלונות התושבים למוקד העירוני ועל פי תוצאות סקרים שנעשו בקרב תושבי העיר.

בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים וחוק שמירת הסדר והניקיון לבת ים  נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה. בנוסף, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. 

פיקוח עירוני צילום דוברות עיריית בת ים

המבצע המיוחד יתקיים באמצעות צוותים סמויים וגלויים של הפיקוח העירוני תוך שימוש במעקבים ובאמצעים טכנולוגיים שונים. הצוותים יפרסו בכל רחבי העיר עם דגש על מקומות בהם קיבל המוקד העירוני דיווחים על תושבים שלא אוספים אחר כלביהם.

תושבי העיר המעוניינים לדווח על מיקומי אי-איסוף מוזמנים ליצור קשר עם המוקד העירוני 107, ניתן לפנות גם בהודעת WhatsApp למספר 054-4810000

גובה הקנס על אי איסוף אחר הכלב עומד על 730 ש"ח, הולכת כלב ללא רצועה גוררת קנס של 320 ש"ח והקנס על כלב משוטט עומד על 320 ש"ח.

לטובת בעלי הכלבים נחנך לפני כשנה חוף הכלבים שבו ניתן לשחרר את הכלב מהרצועה. החוף ממוקם מדרום לחוף תאיו והינו אסור לרחצה. בנוסף בימים אלו מוקמות ומשופצות 10 גינות כלבים ברחבי העיר.

כלב צילום דוברות עיריית בת ים

השיפוץ כולל הגבהת גדרות ההפרדה, כדי למנוע מהכלבים לזנק החוצה. תיקון והוספת שערים כפולים שנועדו למנוע בריחת כלבים בעת הכניסה והיציאה, ספסלים עם הצללה שיאפשרו שהייה גם בשעות השמש, מתקני אילוף ומשחק בדרגות שונות וברזיות מים המתאימות גם לכלבים גדולים וגם לכלבים קטנים.

  סככה גינת כלבים צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות