n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מציינים את הניצחון על גרמניה הנאצית

בת ים: מציינים את הניצחון על גרמניה הנאצית

יום שישי, 08.05.2020 - "לייב" בדף הפייסבוק העירוני

יום הניצחון על הנאצים 1 צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים

ביום שישי הקרוב, 8.5.2020, (מחר) עיריית בת-ים תציין את יום הניצחון על גרמניה הנאצית בטקס חגיגי שיתקיים באנדרטה בשד' העצמאות בעיר. הטקס יתקיים במעמד ראש העיר, צביקה ברוט, מחזיקת תיק קליטה, אנסטסיה סהר, מנהל המחלקה לעלייה ולקליטה בקרן לידידות, בני חדד, שגרירי מדינות ברית המועצות לשעבר, נציגי משרד הקליטה. הטקס ישודר בשידור חי בפייסבוק העירוני בשעה 11:00, ויערך בהתאם להוראות והנחיות משרד הבריאות, ללא קהל.

בסיום הטקס תצא משאית חגיגית עם שירים ייחודים ליום הניצחון בשפה העברית והרוסית, ותיסע ברחבי העיר לציון היום החשוב הזה.

ביום שבת ה 09/05/2020 יצוין 75 שנים לניצחון על הנאצים. ניצחון במלחמה נוראה שגבתה מיליוני חיי בני אדם. זהו יום זיכרון והוקרת כבוד לניצולים על אומץ ליבם, חוזקם והרצון הבלתי מתפשר שלהם לחיות.

יום הניצחון על גרמניה הנאצית מצוין בישראל מדי שנה ב- 9.5, השנה הוקדם הטקס יום קודם עקב השבת ולא יכלול טקס עם קהל ואת הצעדה המסורתית עקב הוראות משרד הבריאות. היום מצוין מידי שנה ביוזמת עולי ברה"מ לשעבר החיים בעיר. ביום זה מעלים על נס את תרומתם של מיליון וחצי היהודים שלחמו במלחמת העולם השנייה בצבאות בעלות הברית וביחידות הפרטיזנים, ובהם חצי מיליון היהודים שלחמו בצבא האדום של ברית המועצות לשעבר.

יותר מ-250,000 חיילים יהודים נהרגו במלחמת העולם השנייה, רובם חיילים בצבא האדום וביחידות הפרטיזנים. כ-200,000 לוחמים יהודים זכו באותות הצטיינות על לחימתם.

יום הניצחון 75 שנה

(צילומים: דוברות עיריית בת ים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות