n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מחווה לצוות המכון האונקולוגי וולפסון לרגל יום האחיות והאחים

בת ים: מחווה לצוות המכון האונקולוגי וולפסון לרגל יום האחיות והאחים

מתנדבות סניף בת ים של האגודה למלחמה בסרטן עשו מחווה לצוות האחיות במכון האונקולוגי ב"וולפסון" לרגל יום האחיות והאחים הבינלאומי

יום האחות הבינלאומי
צילום: באדיבות האגודה למלחמה בסרטן

לרגל יום האחות והאחים הבינלאומי, מתנדבות סניף בת ים של האגודה למלחמה בסרטן, הגיעו למרכז הרפואי "וולפסון" על מנת לשמח את צוות האחיות במכון האונקולוגי. הצוות התכבד במאפים מעשי ידיהן של המתנדבות פרידה טין, מירי אורן ויהודית מנצור, יו"ר הסניף.

כל אחות קיבלה ורד מתנת עמיאל כהן מ"עולם הפרחים" ושי מתוק מתנת "תמי בנימין – מתנות לאירועים מיוחדים". הצוות שעומד מדי יום מול אתגרים לא פשוטים בטיפול בחולים האונקולוגיים, היה שמח ונרגש והודה למתנדבות בחום על המחווה המרגשת.

סניף האגודה למלחמה בסרטן בבת ים, פועל לאורך כל השנה במסירות לטובת החולים, החולות, המחלימים ובני משפחותיהם. פעילות הסניף כוללת ביקורי בית אצל חולים וחולות, קשר עם המחלקה ההמטולוגית – אונקולוגית של המרכז הרפואי וולפסון, בשילוב סיוע לצוות הרפואי של המחלקה, איסוף קופות התרמה מבתי העסק בעיר, מכירת משלוחי מנות של האגודה למלחמה בסרטן לתורמים, השתתפות במבצע 'עוטפים בחום את חולי הסרטן' לקראת החורף, וארגון יום ההתרמה השנתי 'הקש בדלת', בשיתוף בתי ספר מהעיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

money-256281_1280 PIXABAY

כתב אישום חמור נגד שודד קשישים סדרתי

תפריט נגישות